2.123 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Mondux - Billig forsikring til unge! Mondux - Billig forsikring til unge!

På bil/mc messen i bella gik jeg og traskede rundt da jeg så en stand hvor de reklamerede for mc forsikring. Jeg havde allerede været hele forsikringsmøllen igennem og tjekket næsten alle for en kasko pris på min cbr 600 f3 og alle med samme svar: du skal være 30 år eller betale 30.000. Så det var mest for sjov jeg spurgte ham der stod i standen. Han fik mine oplysninger og 2 minutter senere fik jeg en pris på 7832 fuld kasko.
Endelig kan det lade sig gøre for unge under 25 at kaskoforsikre deres motorcykler.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mondux - Billig forsikring til unge!
  • #1   21. mar 2010 Og den er ikk droslet din? Jeg har nemlig snakket med mondux.. Og ret sikker på de ikk ville ha mig smiley Men ville top dk der imod,,

• #2   21. mar 2010 Nope det er den ikke.

• #4   21. mar 2010 Dem vil jeg da give et ring i morgen. Det er da forsøget værd, selvom jeg har mine tvivl smiley

• #6   21. mar 2010 Det med alarmen sagde han ikke noget om men det bliver man vel oplyst om inden man forsikrer sin cykel?

• #8   21. mar 2010 de skal da opdatere deres hjemme side for den stinker da! og man kan ikke beregne på en motorcykelforsikring. og der står at de ikke forsikre fx bilforsikrings til folk under 25?? de har da ikke styr på en skid. ikke et sted jeg ville vælge i første omgang

• #9   21. mar 2010 Efter hvad jeg kunne forstå på ham var det noget nyt at de forsikrer brugte motorcykler og biler. Før forsikrede de kun køretøjer direkte fra forhandleren.

• #11   21. mar 2010 Har du så stadig dine forsikringer hos Mondux? Og er/var du tilfreds med dem?

• #13   21. mar 2010 Etu's side er måske lidt mærkelig men de er fandeme hurtige med tilbage betaling .. Har alle mine forsikringer der og der går nogle mdr før man skal betale men så snart man skal have penge retur så er de der med det samme

Hvilket er fint da de jo plejer at lave rod i det når man skal have ændret sin fosikring ...

• #14   21. mar 2010 Hmm... Jeg var også ovre at tale med Mondux. Jeg er nu ret sikker på at han sagde at man skulle være min. 25 år for at være kunde hos dem.

• #15   22. mar 2010 Nå, nu har jeg så ringet til dem omkring tilbud og det gik lidt som forventet:

Jeg kunne få min forsikring til 8400 kr, altså mere end jeg giver ved Tryg.

Hvis man har superbike og ikke har haft cykel over 5 år i eget navn kræver det køreteknisk kursus ved FDM + alarm hvis de skal forsikre den.

Måske er der noget at spare ved ikke "R" maskiner, men med, så er der intet i forhold til både TopDK og Tryg. Alderen har også ved dem noget at sige som andre steder.

• #16   22. mar 2010 MKB - Som skrevet er dette indlæg også mest med hensigt på unge under 25. For den aldersgruppe var det umuligt at finde en kasko forsikring der var til at betale.

Jeg ringede også til dem i dag, og som du skriver så er der ikke noget at spare på "R" maskiner hos dem. Men på alle andre typer cykler er der noget at spare. Det er der i hvert fald på min som de ser som en sports-tourer.

• #17   22. mar 2010 Patrick N

I know smiley

Kommentér på:
Mondux - Billig forsikring til unge!

Annonce