{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.362 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Mondux forsikring? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Har netop købt mig en Suzuki SV650S (årgang 04), som jeg derfor skal have forsikret. Jeg har ringet rundt til diverse selskaber og det billigste sted var klart If, som Suzuki har et samarbejde med. Som 25årig førstegangskøber kunne de forsikre mig til 9075kr/årligt med en selvrisiko på 5000kr. Det var jeg så villig til at betale, men tænkte at jeg lige ville ringe til Mondux....og ja... det har jeg ikke fortrudt. Samme præmie til 4700kr/årligt. Jeg påstod at han måtte have tastet forkert for den kunne da ikke være SÅ billig, men yup...sørme så.
Nu har jeg så modtaget forsikringspapirene og før jeg skriver under vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med Mondux?

Mange tak.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Mondux forsikring?
Kommentér på:
Erfaringer med Mondux forsikring?

Annonce