{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

CBR med eller uden indsprøjtning {{forumTopicSubject}}

jeg er en knægt på 27 der leder efter nr 2 cykel i rækken og er lidt hooket på en cbr 600 f model. Men er der nogen der kan fotælle mig om den betydelige ekstra slat penge er givet godt ud for en f4 model med indsprøjtning.
eller om man sagtens kan nøjes med karb modellen (og i så fald hvad der er af ekstra vedligehold og om det er til at gøre for en med meget begrænset kendskab til mc :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR med eller uden indsprøjtning
  • #1   21. mar 2010 Hej Paw

    Jeg har aldrig haft problemer med mine (karburator mc'er). Så hvis jeg
    var dig vil jeg hellere kigge på standen (er den passet og plejet).
    Har selv en F4 og har prøvekørt en F4i'er - syntes faktisk gasresponsen
    på min egen er/var hurtigere.
    Men uanset hvilken du vælger, er det en rigtig dejlig MC. smiley


  • #2   21. mar 2010 Ja har heller aldrig hørt andet end godt om dem. Aldrig selv prøvet en men er overbevist om at det skal være sådan en hvis pengene er til den (det jo ikke en helt gratis maskine :o)

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #3   21. mar 2010 Man har overhovedet ingen grund til at være bange for karburatorer.

    Som Erik siger, er standen afgørende - så er det sgu ligemeget hvilken model man tager. :o)


  • #4   21. mar 2010 Jeg har en med kaburator og min kammerat har en med indsprøjtning. De er nøjagtig lige hurtige om det er 0-100 eller topfart. Fordelen i den "gamle" er blandt andet at forgaflen er nemmere at justere, ellers kører de helt ens.

  • #5   21. mar 2010 Med mindre indspøjtningen efterfølgende er blevet finjusteret, vil karburatormodellen køre bedre.
    Det tog japanerne et par år før de lavede indsprøjtnings MC'er der gik ligeså jævnt i hele registret som deres karburatormodeller.

    Har dog set flere herinde der råder folk til ikke at købe karburatormodeller, men de ved nu ikke bedre.


  • #6   22. mar 2010 Jeg er ovenud tilfreds med min indsprøjtning.
    Der er ingen steder den hakker eller føler sig drugnet.


  • #7   22. mar 2010 Pow V: Nu skrev jeg jo også at det var gældende når den ikke var blevet finjusteret. Og det er din jo netop blevet.

Kommentér på:
CBR med eller uden indsprøjtning

Annonce