{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken hjelm.
  • #1   22. mar 2010 Det er vist et udmærket valg sådan en sjubert, støjsvag, men nok ikke den letteste. Der skal over i noget carbon eller de dyrere Shoei og Arai

• #2   22. mar 2010 Jeg har googlet, og i øvrigt fået anbefalt schubert s1 pro. Den skulle have alt, hvad man ønsker. Jeg ofre gerne 4000 kr på denne hjelm.

• #3   22. mar 2010 Den ultimative hjelm er den der sidder godt på dit hovede...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #5   22. mar 2010 www.modeka.dk

Scorpion EXO 1000 - den er Schuberth S1 overlegen på alle punkter.

• #6   22. mar 2010 Sajmon: Ser lovende ud. Prisen er også schubert overlegen. 2500 kr. Klart en model jeg skal se nærmere på.

• #7   22. mar 2010 Prioriter først en der sidder ordentlig, derefter alle andre ting.

Så kan du ende med at det koster 800 eller 6000 kr!

En dyr hjelm er ikke pr automatik en god hjelm - til dit hoved

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #8   22. mar 2010 Uha uha Knud - pas på det der med "pasform er vigtigst" - der sidder folk parat til at rive hovedet (med hjelm på) af os der tænker sådan. :o)

Dennis C - Du skal prøve en masse forskellige hjelme før du ved hvad der passer dig - og helst køre en tur med dem hvis du kan slippe afsted med det...

• #9   22. mar 2010 Vægt er ikke altid det man skal kigge efter....naturligvis skal den ikke være FOR tung.
    Tests har vist...at Carbon hjelme...har det med at "bounce"...hoppe...når de rammer...det gør kombi hjelme ikke..fiber hjelme går i stykker..lidt som princippet mht moderne biler....går ting i stykker..betyder det, at de har taget noget af kraften af "impact"...

• #10   22. mar 2010 Brian - det tror jeg du har ret i - og i øvrigt betyder en "carbon" hjelm bare at den ydre skal er lavet af carbon. Mest af alt af designhensyn.

• #11   22. mar 2010 Kan anbefale schubert S1 + S1Pro Den er lækker med solvisir S1Pro er bedere til at få meget luft ind i hjælmen når man åbner for ventilationen

• #12   22. mar 2010 Jeg har en Arai ViperGT hjelm. Det var den der passede mig bedst, men helt støjsvag er den nu ikke! Gør mig ikke så meget, er rigtig glad for den

• #13   22. mar 2010 Da jeg skulle ud at vælge ny hjelm, undersøgte jeg en masse på nettet og endte også med at blive ret lun på en S1 pro. Men da jeg fik prøvet den i butikken sad den slet ikke som ønsket.

Jeg endte med at købe en Suomy SPEC Extreme "Hodgson Replica 2009" som jeg er virkelig glad for. Den kan varmt anbefales at prøve. Den er let, godt lydniveau og så er lakeringen lige i øjet efter min smag. Held og lykke med jagten..

• #14   23. mar 2010 Har tidligere haft Suomy SPEC Extreme, prøvet Nolan, AGV, Shoei,X-lite og ARC men de passer bare ikke. Har nu Arai RX-7GP.. på ingen måde støjsvag men den sidder godt(har måske også noget at gøre med den kun bliver brugt på bane)...På de andre modeller var "snuden" for kort og jeg ville få problemer med tænder/kæben i tilfælde af styrt. Men har flere vener der passer Schubert, Nolan og X-lite perfekt.... kommer alt an på din hoved form. Lidt ligesom løbesko! Jeg kan ikke passe Nike, men asics er lige mig smiley Altså ud og prøv dig frem...

Kommentér på:
Hvilken hjelm.

Annonce