6.116 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

fv motor fv motor

har lige været nede ved fv motor og fået monteret power comander og kn på min r1 08,, det er sku de bedste penge jeg nogle sinde har brugt.
Cyklen er blevet en helt anden og køre på, især ved lave omdrejninger, han kunne KUN trylle 5 hk mere ud af den, men det mærkes som 20,
TAG en tur der ned...det er alle pengene værd, også er han pisse flink, virkeligt et dejlig sted og kom.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fv motor
  • #1   8. apr 2010 Jeg kan kun nikke genkendende til det du skriver.

• #2   8. apr 2010 Samme her. smiley

• #3   8. apr 2010 ja og tag der efter ud til hans bor og savl over en RC8, mums...... der er sku benzin i den familie....

• #5   8. apr 2010 "kun 5 hk" Det er jo ikke det man gør med en powercommander, det er mellem og bund området der bliver optimeret, hos de gode herre.. Ud fra hvad jeg har hørt, så er FV den bedste til r4 motorer mens DotE er bedst til V2..

• #6   8. apr 2010 Jeg skal også til FV den 26 April , efter jeg har lavet lidt i vnteren... Igen

• #7   8. apr 2010 Kan kun sige ja til det der bliver sagt var der nede med min zx10r og det virker sku han fik 168hk på hjulet ud af den og en super gas-respons

• #8   8. apr 2010 De 5hk han har tryllet mere frem på toppen, mærker du aldrig, og du får heller ikke brug for dem.
    Det er mellemområdet du mærker en forbedring i.

• #9   8. apr 2010 Jeg må så indrømme at min oplevelse derovre ikke var så god.
    Han var ikke særlig venlig, smuttede midt i en samtale(ikke for at tage tlf eller lignene) så blev nødtil at snakke færdigt med hans assistent.
    Min kom aldrig rigtig til at kører ordentligt i høje omdr. og får nu min justeret et andet sted.
    Det virkede også som om han ikke rigtig vidste noget om de fladspjældkarb. min kører med.
    Kan selfølgelig godt være at han ikke gider rode i gamle knallerter som min, men så ville jeg hellere han bare sagde det.
    Det er ikke fordi at den ikke fik et vildt antal hk for hvis bare den kørte ordentligt var jeg sku godt tilfreds med det.
    Jeg havde dog også hørt meget godt om ham derfor endte min også dernede.

• #10   8. apr 2010 Min første Blackbird fixede Finn også... Karburator model som ellers har ry for at have en mega hul midt i effektkurven... Det var væk og 142 friske jyske på lakridsen... En HELT anden Bird at få hjem igen smiley

• #11   8. apr 2010 HVEM er den rette, hvis en gammel cbr600F2 skal rettes ind, på sjælland?

• #12   8. apr 2010 Sjælland DotE, Jylland Fv motor

• #13   8. apr 2010 Kan kun sige enig til trådstarteren. Har også kun haft super erfaringer med FV

• #15   8. apr 2010 Jeg har haft adskillige cykler omkring FV.

Hver gang er det som at få en ny.......så pil op herfra.

Det er ikke tilfældigt at FV laver alt det de andre ikke kan finde ud af....!!!!

• #16   8. apr 2010 Hvis man nu skulle have ordnet Z750eren hos FV... hvad skal man regne med i kroner og ører?

• #17   8. apr 2010 Syntes du skulle ringe og spørge Finn >> 86 94 81 98
    Jeg er ret sikker på, at han er meget fair med prisen smiley

• #18   8. apr 2010 Tog også turen fra Lolland for at få rullet V-Stromen hos Finn!
    Og jeg var MEGET tilfreds. 5 hk mere på rullen ved 7200 omdr/m og en momentforøgelse fra 87 Nm ved 6500 omdr/m til 92 Nm ved 5200 omdr/m, samt en meget mere linær effektkurve! Så han kan altså også V-2'ere!
    Absolut alle pengene værd. Husker jeg ikke forkert, så kom jeg af med 5700 for en PCIII, K&N filter og en custom rulning!

Og jeg har svært ved at tro, at han kan være sur! Ikke fordi, at jeg tror at Simon lyver, absolut ikke, men det lyder bare usandsynligt i mine ører!

• #19   8. apr 2010 Han var ikke sur, han virkede bare som om det overhovedet ikke var noget han gad rode med og syntes det var meget mærkeligt at stå og snakke og så vendte han sig og gik, så hans assistent var henne og afslutte samtalen.
    Jeg siger bestemt IKKE at han ikke kan finde ud af det MEN min kunne han ikke få til at kører ordentligt med fuldlast i højere omdr. i mellem området er det fint men der skal en fcr karburator jo ikke ha sine fordele.

• #20   8. apr 2010 FV bliver kun sur hvis man kører fra ham, derfor er han ikke ret tit sur.... smiley

• #21   8. apr 2010 Skrald griner... Ja jeg har aldrig set det....!
    Men jeg så til gengæld røven af en ER6'er som havde en kende mere travlt end normalt... LOL

• #22   8. apr 2010 En lille historie om Finn.
    I de glade 80'ere fandtes der en Formula 2 klasse, der bestog af tunede firetaktere op til 600 cc og totaktere op til 350 cc!
    Finn havde en tudsegammel RD 350 ypvs som han selv havde tunet! Bl.a var servomotoren til powervalven fjernet, så Finn brugte et chokergreb fra en Puch Maxi til at styre ventilen med venstre tommelfinger!
    Desværre brugte den kølervand, men til et løb på Anderstorp, var Finn så langt foran nr 2 ( René Ottesen ), at han havde tid til at køre i pit, få fyldt vand på og komme ud og vinde løbet! Og René var absolut ikke langsom!

Eller da der blev kørt et "Battle of Twins" løb på Ring Djursland, hvor hele den nordiske elite dukkede op med NCR-Ducatier, 888'er og Guzzi Le Mans'er, kom Finn med en totalskadet GPz 500 Kawasaki, som han selv havde tunet, og mulede det meste af eliten! Så vidt jeg husker, sluttede han som tre'er!
    De var rystede!

• #23   8. apr 2010 Kan heller ikke være mere enig. Jeg har fået en helt anden cykel - det spiller bare. Gasresponsen er helt sindssyg. Thumps up for Finn...

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #24   9. apr 2010 Kasper K: han vandt nu dengang, Keld Jo var lige kommet foran men han styrtede, efter forlydende skulle Finn også have sat en del unge mennesker af fornylig, på hans triumph rocket 2300cc.

• #25   9. apr 2010 Hvad koster mappet alene? Hører gerne priser fra dem begge

• #26   9. apr 2010 Ja, Finn kan absolut nogle tricks andre ikke kan !!

- tag blot hans egen Rocket III, den har han fået 165 hk ud af.
    Jeg og én mere var ude at køre med ham, og hverken min Daytona med 165 hk ( som han også har pillet i ) der vejer meget mindre, eller min kammerats R1'er ( RN12 som Finn også har rodet i ) kunne være med smiley
    Den har et helt vildt moment.........

Så Finn er " the wizard of Oz" indenfor mc'ere - ingen tvivl om det.

• #27   9. apr 2010 altså, 165 hk på baghjulet ( bare for at rydde eventuelle misforståelser af vejen *G* )

• #28   9. apr 2010 Ha ha ha, jeg sidder og skrald griner af den historie (Battle of the twins) Ja han kan fandme køre fra de fleste på en gammel havelåge.

• #29   10. apr 2010 ved fv gav jeg 3200 for og få sat kn og power commander på og få den mappet, havde selv delen med. det er det hele værd, især hvis man køre meget by køresel.

• #30   10. apr 2010 Fik også justeret min SV1000 hos Finn sidste år, og turen går til
    helt klart til ham igen næste gang!

• #31   10. apr 2010 Og de 2800kr er for længst tjent ind pga. den køre 20% længere på literen efter justering - win win:)

Kommentér på:
fv motor

Annonce