{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

Ang. spørgsmål. ?? {{forumTopicSubject}}

Det er rart at man har et forum man kan stille spørgsmål. Men det ville også være rart at der så også kom tilbagemelding om hvad man havde gjort og hvordan det var gået. Vi er trod alt nogle stykker der bruger tid på at hjælpe andre.

Mvh. Allan L
allan@absvejs.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine pumper ikke vand ud - siemens iq300 900 kr.
  • Haveaffald og cykel til genbrugsplads 500 kr.
  • Total rengøring af hus 2.250 kr.
  • VVS afmontering af opvaskemaskine 900 kr.
  • Skifte forsikring i elskab.+ lave/reparerer noget strøm i en garage. 3.000 kr.
  • Utæt gulvvarmerør på badeværelse. 2.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. spørgsmål. ??
  • #1   10. apr 2010 ja ja din tykke nød
    siden du har oprettet dig

10-04-2010 16:42:23 . .

må det vist være begrænset hvad du har udrettet her... lol lol

nice on

mvh : )

• #2   10. apr 2010 Ha ha ha rimelig utålmodig...

• #3   10. apr 2010 LOL rimelig kort lunte der smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 296 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.701
  • Sajmon ™

#5   10. apr 2010 Og når det så er sagt, synes jeg du skal lade være med at skrive din mail adresse herinde. Den er ikke vigtig for "venlig hilsen" - og hvis du vil reklamere for dit eget firma, kan du passende købe reklameplads som alle andre.

• #6   10. apr 2010 jo jo
    han har haft travlt..

lol lol

med der er så fler gange det bare er det samme der er kopi af

: )

men ok en travl mand .. og velkommen Allan L

og ja det er noget ged hvis folk ikke gider smide en tilbag ..

mvh

• Sajmon ™

#7   10. apr 2010 Jamen der er intet galt i at ville hjælpe folk, men når man så samtidigt gør det med nævnelse af eget firmanavn både i svaret man giver samt i ens profil, lugter det en hel del af opsøgende arbejde.

Når man så samtidigt kan se at selvsamme firma er gået konkurs tidligere og at der er finanskrise for tiden, synes jeg hurtigt 2 og 2 bliver til et 4-tal...

• #8   10. apr 2010 Loool

• #9   10. apr 2010 Stærkt Sajmon!! Som altid...

• #10   10. apr 2010 Ja, det er da kun rimeligt at Allan får en masse kredit for det tidskrævende arbejde han lagt i at copy/paste standardsvar ind i div. tråde....

Jeg føler mig skammeligt skyldig og utilstrækkelig som gammel MCG-bruger.

• #11   10. apr 2010 LOL LOL Flyt den hånd John

• #12   10. apr 2010 Hej Sajmon
    Det var nu ikke for reklamens skyld, så havde jeg jo nok omtalt reparationssvejsetrådene med deres rigtige navn. Men jeg så dette medie som en mulighed for at få lidt debat omkring reparation.
    Jeg ser mange spørgsmål og ser også mange svar. Men det kunne da være rart at vi andre også hørte hvordan det var gået med reparationen.
    og hvordan man havde lavet det.
    Jeg ser desværre også mange besvarelser der ikke passer.

Mvh. Allan L

• #13   10. apr 2010 Hej alle sammen
    Det er dejligt at se så mange besvarelser der kommer på spørgsmålene herinde.
    Men det ville være bedre at de besvarelser der også kommer, var noget man ikke bare har hørt og læst sig til. Mange svar svare desværre til at jeg kørte over for rødt lys, det gik godt. Men der for er det jo ikke sikkert at alle andre er lige så heldige.
    Jeg ville ønske at dem der kommer med gode råd, også tænker på at dem, der så prøver. Også er dem der kommer til at betale prisen når det går galt.
    Jeg ser reparationer til dagligt, hvor man har prøvet efter bedste evne selv at svejse det. Det svare til at spille Rusisk roulette. Hvordan kan man lave en forsvarlig svejsning når man ikke kender legeringen på det der skal svejses. Der er jo nok en grund at der faktisk er udviklet en svejsetråd til hver legering.
    De færreste har slet ikke sat sig ind i hvad der findes på markedet af reparations-svejse tråde.
    Reparationssvejse trådene er jo udviklet til et helt andet formål en produktionssvejsetråde.
    Har i spørgsmål er i velkommen til at skrive.

• #14   10. apr 2010 alletiders MD det vil jeg gøre smiley

• #15   11. apr 2010 Hej alle sammen
    Men det ville være bedre at de besvarelser der også kommer, var noget man ikke bare har hørt og læst sig til. Mange svar svare desværre til at jeg kørte over for rødt lys, det gik godt. Men der for er det jo ikke sikkert at alle andre er lige så heldige.
    Jeg ville ønske at dem der kommer med gode råd, også tænker på at dem, der så prøver. Også er dem der kommer til at betale prisen når det går galt.
    Jeg ser reparationer til dagligt, hvor man har prøvet efter bedste evne selv at svejse det. Det svare til at spille Rusisk roulette. Hvordan kan man lave en forsvarlig svejsning når man ikke kender legeringen på det der skal svejses. Der er jo nok en grund at der faktisk er udviklet en svejsetråd til hver legering.
    De færreste har slet ikke sat sig ind i hvad der findes på markedet af reparations-svejse tråde.
    Reparationssvejse trådene er jo udviklet til et helt andet formål en produktionssvejsetråde.

• #16   11. apr 2010 Hej alle sammen

• #17   12. apr 2010 Muhaha....det er goid lir det her:-) Rart at få dagens grin:-)

• #18   12. apr 2010 I det mindste har Allan betalt 30.- for at blive "rigtig" medlem samt oprettet sin mc...

Ejer Allan en mc?

• #19   12. apr 2010 PS: Er der nogen der ved hvordan jeg via firefox addblocker kan blokere yderlige reklamer fra Allan? Har prøvet at højreklikke hans navn men det virker sgu ikke ^^

• #20   12. apr 2010 Kristian J kan da være han kan svejse din pot lol lol smiley

• #21   12. apr 2010 Hej alle sammen
    Jeg må nok have ramt hoved på sømmet, siden der er nogle der opfatter det som reklame. Det har ikke været meningen at det skulle opfattes som reklame.

Jeg ville bare gerne have folk til at forstå at langt de fleste af de ting der revner og brækker kunne havde været lavet for en brøkdel af nyprisen.

Desværre ser jeg mange svar som er de rene gætterier, Og dem der svarede skulle måske tænke over at et forkert svar der bliver benyttet. Er det kun en til at betale prisen.

Et andet sted i dette forum så jeg at en havde et spørgsmål omkring at reparerer et hul i hans benzintank. En af svarene var.:
    Den skal TIC svejses. Du sætter bare trykluft på, så kan den ikke eksplodere.
    Men ikke en havde givet sig tid til at skrive at der var nok størst chance for at han selv sprang i luften, hvis han benyttede det svar.

Så hvis det er den generelle holdning her i dette forum, så behøves KRISTIAN J ikke bruge tid på at få mig lukket ude.
    For så er det jo spil af min tid.

Mvh Allan L

• #22   12. apr 2010 ved ikke hvad du skal og vil......
    men
    Allan L
    har også lille mig på hans filterliste..... og jeg har da aldrig trådt ham over tærerne ( mener jeg ) så måske han bare godt kan lide at firefox addblocker blokere nogle.. og smide andre på filter.. måske.. eller noget . .

: )

mvh

• #23   12. apr 2010 Hej alle sammen
    Jeg må nok have ramt hoved på sømmet, siden der er nogle der opfatter det som reklame. Det har ikke været meningen at det skulle opfattes som reklame.

Jeg ville bare gerne have folk til at forstå at langt de fleste af de ting der revner og brækker kunne havde været lavet for en brøkdel af nyprisen.

Desværre ser jeg mange svar som er de rene gætterier, Og dem der svarede skulle måske tænke over at et forkert svar der bliver benyttet. Er det kun en til at betale prisen.

Et andet sted i dette forum så jeg at en havde et spørgsmål omkring at reparerer et hul i hans benzintank. En af svarene var.:
    Den skal TIC svejses. Du sætter bare trykluft på, så kan den ikke eksplodere.
    Men ikke en havde givet sig tid til at skrive at der var nok størst chance for at han selv sprang i luften, hvis han benyttede det svar.

Så hvis det er den generelle holdning her i dette forum, så behøves KRISTIAN J ikke bruge tid på at få mig lukket ude.
    For så er det jo spil af min tid.

Kommentér på:
Ang. spørgsmål. ??

Annonce