{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang nummerplade {{forumTopicSubject}}

Skal man til omsyn med sin cykel, hvis man afmelder den også får ny nummerplade til den indenfor kort tid ?

Har været så heldig at ryste min nummerplade i stykker, så sad og bøvlede med det herlige system der hedder skat.dk, hvor du kan bestille en restatnings plade... men KUN til bil. motorcykel så skal man til at tage fri fra arbejde, og kører 120km til et motorkontor, service hvabeha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang nummerplade
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   9. apr 2019 Det skal man.

  • #2   9. apr 2019 Herligt, må tage tidligt fri imorgen så jeg kan få snakket med synshallen om hvad jeg lige gør.

  • #3   9. apr 2019 Er der ikke en synshal nærmede på hvor du også kan få en ny plade?

  • #4   9. apr 2019 jo der er en hvor jeg bor, det havde bare været noget nemmere hvis man kunne have bestilt en ny erstatnings nummerplade til ens addresse, så havde jeg været fri for alt det bøvl der nu bliver smiley

  • #5   9. apr 2019 Jamen du afleverer da den gamle plade ved en nummerpladeoperatør (synshallen), beder så om at få den synet, hvis den skal det og så købe ny nummerplade.

  • #6   9. apr 2019 Er jeg skam med på, og får det gjort imorgen, det havde bare været nemmere hvis man kunne få tilsendt en ny erstatning med posten, som du kan ved biler, men pga motorcykler kun har én plade, så er det ikke muligt.

  • #7   10. apr 2019 Undrede mig bare over du skriver 120 km dertil?

  • #8   11. apr 2019 Har en synshal 2km fra hvor jeg bor, men et motorkontor ligger 120km væk, og fordi motorcykler bruger "speciel" plader, så skal jeg afhente den på et motorkontor.
    Men der blev styr på det, synshallen ringede og snakkede med skat, og fik dem til at anullere min afmelding, så behøver jeg ikke få den synet, som var et problem fordi jeg har købt den uden katalysator ved en forhandler, som sjovt nok kunne få den synet uden problemer.


  • #9   11. apr 2019 Jeg ved ikke hvor du har oplysningen omkring at du skal forbi et motorkontor for at få nummerplade til MC.
    Inden for de sidste 3 år har jeg to gange været til syn med en mc ved applus, hvor jeg samtidig kunne købe en nummerplade. Derudover har jeg hentet en nummerplade til en mc, som ikke behøvede syn for at blive indregistreret.
    Jeg har overordentlig svært ved at tro at det har ændret sig.


  • #10   14. apr 2019 mit problem er løst, fik afbrudt min afmelding af maskinen.

    Problemet med at få den synet, er at forhandleren har solgt den til mig uden katalysator og orginal udstødning, så synshallen ville ikke syne den.

    Og grunden til jeg skal til et motorkontor og ikke bare en nummerplade operatør (synshal), er at motorcykler kun har en nummerplade, så kan du ikke få tilsendt en ny, så man skal aflevere sin nuværende, når man henter en ny "frisk kopi"


Kommentér på:
Spørgsmål ang nummerplade

Annonce