{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.643 visninger | Oprettet:

Alarm {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der kan være mig behjælpelig....

Jeg har lige købt en helt ny Kawasaki ER-5 og er nu i tvivl om jeg skal få monteret alarm på den. Jeg ville jo være ked af at miste den.

Jeg er virkelig meget i tvivl om hvorvidt den skal på eller ej?? Jeg har ikke haft MC i mange år og ved derfor ikke om de har svært ved at stå i fred...

Har i andre alarm på jeres cykler eller er det unødvendigt og rimelig mange penge at spilde??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang / opsætning af lille reol 800 kr.
  • Havemand søges 3.000 kr.
  • Hæng lampe op 375 kr.
  • Opsætning af tv samt billeder 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alarm
  • #1   2. apr 2006 det skal du da ikke være et sekundt i tvivl om, selvf. skal du da have en alarm på. Hvis det bare den ene gang får tyven til at vælge naboens cykel.....

• #2   2. apr 2006 Tak for svaret......

Ja, du har nok ret, men blev et kort øjeblik lidt nærig, den koster kr. 3000,00 inkl. montering, men i sidste ende er de nok givet godt ud.

Undre mig faktisk over at forsikringen ikke bliver billiger såfremt man montere alarm.

• #4   2. apr 2006 Ved ikke hvad det er for en alarm, det er en forhandleren har tilbudt at montere for mig, jeg har helt ærligt en en s... forstand på det, derfor håbede jeg på at få lidt response herfra.

Jeg kan se at alarmer ligge i meget forskellige prisklasser og lige umiddelbart synes jeg at kr. 3000,00 er mange penge for en alarm, men cyklens værdig taget i betragtning så er de måske alligevel en god investering.

Hvad er der galt med Spyball???

• #5   2. apr 2006 den jeg har til salg lige her på mcgalleri til 400 er bedre end Spyball, Spyball er åbenbart gået hen og gået i stå udviklingmæssig, den æder batteri og mange andre problemer har jeg hørt, angående forsikring de fleste forsikringer bliver da billigere ved fremvisning af korrekt monteret alarm,

• #6   3. apr 2006 Er der ikke nogen af jer der vil linke til nogle sider med de

der alarmer som i snakker om, jeg kunne i hvert fald

bruge en.

• #7   3. apr 2006 den med sms koster 3900 og den ringer kun 1 gang, så ved første pilleri får du en sms og hvis du er langt væk hvad vil du så bruge den til ?????

• #8   3. apr 2006 hmm.. hvorfor skal man sparer sine penge hvis det er spyball......????

Man får vil stadig hvad man betaler får.. Eller hva?? Min æder nu ik mere bat end hva mine pære gør??? Tror min kostede de små 3500 hunde men syns nu de er givet godt ud.. Jeg har kun ansvar på men har så os både en Spyball 8520, ABUS Granit Extreme Plus 59 og en ABUS Granit Quick 37 så vil selv mene at den er godt dækket ind men man ved selvfølgelig aldrig...
    Min mening.. Du kan sagtens købe en spyball..

/ Kenneth

• #10   3. apr 2006 Min spyball er et år gammel, den virker fint, æder ikke batteriet, og har aldrig kommet med fejl alarmer.
    Det kunne tænkes din mekanikere fuckede op da han installerede den.

• #12   3. apr 2006 Tak for alle jeres svar....

Dannie: Jeg bliver helt nervøs nu, så jeg vil finde ud af hvad det er for en alarm forhandleren vil montere. Tak for linkene ang. Spyball.

Er Spyball sådan en alarm der aktivere sig selv når man slukker for cyklen??

Jeg bliver sur hvis han "bare" skal prakke mig noget på fordi han ved at jeg ikke har kørt MC i mange år og jeg har aldrig haft en helt ny MC derfor blev jeg meget i tvivl.

Jeg ville jo ikke vide hvad jeg skulle gøre hvis først den stod på gaden og hylede, jeg skal bare have noget der virker og det skal virke hele tiden.... smiley

• #16   3. apr 2006 Jeg har købt den hos MC hjørnet og henter den først på fredag, det er jo ikke ligefrem vejr til at køre lige nu (for nogle af jer er det) jeg skal jo lige igang igen, efter ikke at have kørt i et par år....

Så snart jeg har hentet den og fået taget nogle billeder skal jeg nok oprette den.

Det irreterer mig at jeg ikke har en pind forstand på det.

Man er vel altid bange for at den skal blive stjålet. Jeg har ikke så mange muligheder for at leje garage her hvor jeg bor, så den skal stå på gaden. Jeg vil jo gerne have den i nærheden så jeg ikke skal starte bilen hver gang jeg skal ud at køre MC.

Kommentér på:
Alarm

Annonce