{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Kommunikation {{forumTopicSubject}}

Hej

En kammerat og jeg skal til USA til September og vil gerne have et kommunikationsanlæg med så vi kan koordinere kørslen undervejs.

Det skal helst ikke fylde for meget - men det er der måske ingen vej udenom.

Nogen der har gode erfaringer med et anlæg som er let at tage med til udlandet hvor man har lejet MC osv.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommunikation
  • #1   19. apr 2010 Kig evt på det jeg har til salg.

  • #2   19. apr 2010 Jeg ville ikke købe kommunikationsudstyr herhjemme og tage med derover.

    For det første så er der det med batterier og internationale flyvninger.
    2 Andet tilladt frekvensbånd anvendes i usa.
    3 Det er nok billigere at købe derovre. smiley


  • #3   19. apr 2010 Har lige fundet denne - den er også anmeldt her på siden kan jeg se på deres hjemmeside.
    (link fjernet)

    Den fylder meget mindre end walkie talkie udgaverne som den du, Thomas, har til salg.

    1. Vi skal alligevel have vores hjelme med hvor det så bare bliver installeret og ikke mindst testet hjemmefra. Det kommer jo ikke med i håndbaggagen.
    2. Hvad betyder det? Virker det ikke i USA? Det virker vel som en walkie talkie så der skal bare være rimelig afstand mellem dem eller er der noget jeg ikke forstår.
    3. Helt sikkert. Men kan man lige finde den man skal bruge og hvor lang tid skal man fræse rundt og lede efter det - mon det så ikke også kommer med 110 volts lader som vi så ikke kan bruge herhjemme... Lidt for bøvlet synes jeg.


Kommentér på:
Kommunikation

Annonce