Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  saltet
  • #1   20. apr 2010 Det håber vi på fyn også smiley

• #2   20. apr 2010 hvorfor f..... salter de!?! Hvis der har været lidt nattefrost, kan folk sku da bare køre efter forholdene..

• #4   20. apr 2010 ja sikkert smiley
    Bar i havet med det smiley

• #5   20. apr 2010 satme om dk ikk er det mest hysteriske land i verden hva angår frost på vejene og saltning..

• #6   20. apr 2010 Så sneer det sku i det sønderjyske føj er træt af vinter

• #7   20. apr 2010 det er ikke sne... det er aske smiley

• #8   20. apr 2010 Tja nu bander vi over salt.

Hvis nu der var en af os der kørte os selv ihjel fordi de ikke havde saltet så havde der jo også været balade.

Ikke nemt.

• #9   20. apr 2010 Salt= MULIGHED for at din MC ruster...

Manglende salt= MULIGHED for at du VÆLTER på MC....

Jeg ved godt hvad JEG foretrækker!!
    Selv om det virker sent på året, gør de det nok ikke uden grund!

• #10   20. apr 2010 Lige nu sner det i århus, DAMN

• #11   20. apr 2010 Har jeg ret når jeg synes det ser ud til at det kun er motorvejene i trekantomradet der er saltet.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #12   20. apr 2010 Ved 3 tiden i nat var det - 2 grader, så det er ikke for sjovt de salter, hvis nogen kører galt fordi der var glat, så var det vel for dårligt hvis de ikke havde saltet ? sikkerheden er vel vigtigst frem for alt.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #14   20. apr 2010 Er det ikke sådan i de fleste tilfælde ? det er bare lettere at give andre årsager skylden, pg det kan så være føret, hvis der ikke var saltet.

• #15   20. apr 2010 Sjovt så kloge folk er!
    Har du ALDRIG prøvet at komme kørende af motorvejen, med normal fart, blive overhalet, se bilen gå i spin og forullykke??

Træder på bremsen, for at undgå ullykken, kun for athøre din ABS. MEN ikke mærke nogen som helst bremse effekt??

Trække ud i nødsporet, for at få bedre grip, og få bremset ned. Dernæst kommer så en 4hjulstrækker svirvlende forbi dig, og smadre ind i den anden bil??

SAMLET imens vi var der, kom der 9 ullykker!!!

INGEN kunne se det var glat SELV når jeg trådte ud af bilen, kunne jeg NÆSTEN ikke stå på benene, så sindsygt glat var det!!

SÅ vil jeg sku hellere stole på dem der har følere i vejbanen, og vælger at salte, end de tøssefornærmede MC-ister, der tror deres MC går i opløsning, pga. saltet!!

JEG er gladere for at du kommer frem hel, og kan brokke dig herinde, END at skrive Hvil I Fred, i en tråd oprettet bagefter, fordi du kørte galt!!

JA man skal køre efter forholdende, og som om alle andre er idioter. OGSÅ mit Mantra. MEN nogle gange kender man bare IKKE de faktiske forhold (glat vej, bil fra sidevej, bil uden lyd, Fuld traffikant OSV.

Kommentér på:
saltet

Annonce