{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.177 visninger | Oprettet:

Lorte selvrisiko!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hold da kæft hvor en lorte dag...
har lige åbnet posten, der var et brev fra IF hvor der står at nu er "skaden" blevet gjordt op, og at jeg selvfølgelig selv skal betale de 8.000 i selvrisiko...
Det skal så lige siges at den skade der snakkes om er fordi at der var 2 perkere der stjal min MC i august sidste år, og jeg fangede den ene og fik ham anholdt stort set på MC´en...
Men politiet har frafaldet sigtensen og nu står jeg selv med lorten...
Har virkelig mest lyst til at ringe til politiet og sige at jeg gerne vil kører sagen, Bare for at gøre et eller andet, føler mig bare så kneppet i røven!!! smiley

Undskyld for lorten, håber at i bære over med det...


Kommentarer på:  Lorte selvrisiko!!!!!
  • #1   21. apr 2010 Hvad har det at gøre med selvrisikoen? Den har du da kendt fra dag et...

    At politet så har frafaldet sigtelse er tilgengæld rigtig nedern for så kan der ikke falde dom så man kan få erstatning. Det er sku plat. Føler med dig


  • #2   21. apr 2010 Ja, det er sørgeligt med panserne, næste gang er det jo ikke sikkert at du standser tyven men hjælper dem med benzin m.m. hvis de allerede har forvoldt skade på cyklen, så kan du jo være heldig at få en god pris for cyklen.

    Vedr. den høje selvrisiko har du jo selv accepteret den smiley og forhåbentligt fået din forsikring MEGET billigere.





  • #3   21. apr 2010 Hov hov hov..
    Det hedder Nydanskere..

    Hehe, Nej de skulle satme smides i den vulkan, der lige som dem, forpester samfundet...


  • #4   21. apr 2010 Ja da, nu da du ligger ned skal du da også lige sparkes hårdt i røven.
    Det manglede da bare at dem der ødelægger dine sager skal betale for skaderne, nej du skal da selv til lommerne selv om du er uden skyld, hold da kæft det er sku da til at brække sig over.
    Hvor fanden er retfærdigheden i dagens Danmark.


  • #5   21. apr 2010 Kasper (Svendborg) N
    SYNTES du ikke at det burde være de lorte tyveknægte der skulle betale for at stjæle og røvpule Kasper (Århus) C
    mc...

    Kasper (Århus) C

    Det er sku trist læsning at de røvhuller ikke bliver dømt til erstatte alt på din mc, samt til 25 spark i deres lede nosser med sikkerhedssko,så de ikke kommer til at yngle flere af deres forpulet
    slags . .
    mener jeg


    mvh


  • #6   21. apr 2010 Jeppe: Hvor læser du lige i mit indlæg at jeg synes det er ok?

    Jeg har indsat teksten igen. Prøv at læse den igen

    At politet så har frafaldet sigtelse er tilgengæld rigtig nedern for så kan der ikke falde dom så man kan få erstatning. Det er sku plat. Føler med dig


  • #7   21. apr 2010 Men selvrisikoen har han hele tiden kendt. Det er bare nedern ikke at kunne tørre den af på jallaerne uden en dom

  • #8   21. apr 2010 ja det er også rigtig...
    sorry for det...
    : )


  • #9   21. apr 2010 ØHHH hvorfor ikke kører en sag mod ham vis du ved hvem det er og sådan så kan du få alt betalt + ekstra

  • #10   21. apr 2010
    Hvorfor har de frafaldet sigtelsen?
    Er det et tiltalefrafald, eller fordi de ikke kan bevise det er ham?

    Hvis de ved det er ham, men ikke vil tiltale ham alligevel, skal han betale de skader han har forvoldt.

    Dom eller ej.


  • #11   21. apr 2010 De bliver vel kaldt racister hvis de ikke lader ham gå....
    samt en undskyldning for der ikke var et benzinkort med da han srtjal den . .

    mvh


  • #12   21. apr 2010 Historien kort fortalt:
    Den blev som sagt stjålet fra mig på min P-plads...
    Dagen efter ringer en betjent og siger at nogle har fundet den i en park ca. 4 km fra hvor jeg bor...
    Så jeg skynder mig derhen sammen med min far...
    Da jeg kommer derhen finder jeg den i en busk, vi trækker den op på p-pladsen ( ca. 500 m væk ) og ringer til en der kan komme og hente den i sin varevogn...
    Men da vi står der og venter kommer der 2 fyre der går ned i parken, og går ned i den lille "hule" de har bygget, for at hive MC´en ud igen så at de kan kører en tur mere...
    Jeg råber så efter dem, og den ene begynder at løbe, ham fanger jeg så ikke men får fat i den anden...
    ringer selvfølgelig med det samme til politiet og siger det som det er, at jeg har tilbageholdt en af dem, så det skal komme med det samme...
    efter små 10 min dukker betjentene op og snakker lidt med mig og lidt med ham gutten, de får skrevet det hele ned, og anholder ham så de kan tage ham med på stadionen...

    Men at det såden set bliver nappet med fingrene i kagedåsen, og at de havde en kædelås med over skulderen kl. 23.30 om aften i en stille park var åbenbart ikke nok...
    Jeg skulle kræftedeme have noget hans sygsikring så kunne man da selv have taget en lille snak med ham efterfølgene...
    Men man lærer vel af sine fejl... smiley


  • #15   21. apr 2010 Har selv prøvet det samme da jeg hentede min i mjølnerparken.
    Problemet er, at har du ikke set dem eller har et vidne på, at det rent faktisk var dem der huggede dem, er der intet bevis. Det kan jo i realiteten være deres fætter der har taget den, og så er de i fællesskab blevet enige om den skal gemmes der.


  • #16   21. apr 2010 Morten C - forslaget om selv at køre sagen er nok desværre spildt. Hvis politiet har vurderet at de ikke kan få manden dømt, kan Kasper nok heller ikke bevise deres skyld.

  • Keld D
    Keld D Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Svar: 15
    #17   22. apr 2010 Hvis du ikke har set dem på mc'en, så har du jo ingen beviser for at det var dem der stjal den, det kunne jo lige så vel have været nogle af deres kammerater der satte den derned - uskyldig til det modsatte er bevist og alt det der.

    Gu er det surt, men det er altså betingelserne i et retssamfund.


Kommentér på:
Lorte selvrisiko!!!!!

Annonce