Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang motorcykel lille - stor
  • #1   25. apr 2010 man skal være over 21 for at få det store kørekort.. din ven må være lidt små beruset

• #2   25. apr 2010 Du skal jo skrive kørekorts nr. når du indsender papirer til forsikringen.. så nej, det dur nok ik hvis du under 18

• Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   25. apr 2010 hehe smiley

jeg tager motorcykel kørekort om små 5 mdr vil det sige om jeg køre motorcykel eller ej må jeg købe en stor når jeg er 21? smiley

• #4   25. apr 2010 christian: Det har jeg da aldrig gjort??

• #5   25. apr 2010 har da forsikret både bil og mc uden kort. Det har de aldrig spurgt om. Det er ikke et krav med kørekort for at forsikre et motorkøretøj

• #6   25. apr 2010 Lasse : Når du har fået kortet til MC som 18 årig , går der "kun" 2 år , så har du det store smiley

Christian : Det har jeg aldrig gjrot med forsikring ? De har aldrig spurgt efter kort nr ..

• #7   25. apr 2010 det kommer an på selvskabet vil jeg mene... Jeg oplyste det første gang. men ellers ikk . :O)

Og det med at forsikre et stel, den skal jo synes og tror sku syns manden glor lidt hvis du tropper op med et stel.. smiley

Men køb du blot en gammel Mz´er eller sådan noget så er der billig forsikring når du bliver ældre!

Held og lykke.. smiley

• Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #10   25. apr 2010 overvejer min første skal være en aprilia rs 125? hva synes i om den?

• #11   25. apr 2010 Hvis du kan få synet stellet, så kan du også få "MC'en" forsikret. Den går lige igennem syn hvis der er en masse dele monteret på stellet.
    Hvis du tager det lille kort som 18-årig, er det automatisk gyldigt som stort kort efter 2 år. Det er datoen der er afgørende.

RS125 er en god og sjov racer. Hvis man altså er ti racere og hysteriske 2-taktere.

• #12   25. apr 2010 alt for lille det bliver du alt for hurtig træt af
    det bare min mening

• #13   25. apr 2010 rs 125 er en ganske sjov maskine!
    det er så bare en 2-takter så den kræver også lidt mere vedligeholdelse (stempelringe osv)
    men flot og sjov er den, havde meget glæde ud af mine...

kør sådan en i 2 år og så køb en større mc der, det skulle der ikke være nogle problemer i...

• #14   26. apr 2010 Underligt. Jeg har lige bestilt mc-forsikring fra GF, uden at have kortet. Skrev dog bare mit kørekortnr til bil på, men de krævede det da? Man skulle skrive det i en kasse på papiret..

• aleksander v
    aleksander v Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #15   14. jun 2010 Hej

Når du tager lille kørekort til mc må du køre lille mc... efter 2 år kan du gå op til en ny køreprøve til stor mc og så har du til stor når køreprøven er bestået... Ellers kan man vente 3 år og så har du det automatisk...

• aleksander v
    aleksander v Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #16   14. jun 2010 Når man tager det som 18årig i hvert fald...

Kommentér på:
ang motorcykel lille - stor

Annonce