{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

k  b
k b
Tilmeldt:
30. maj 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5

Hvad synes i om en VFR 400R {{forumTopicSubject}}

Hej Motorcykelfolk!

Jeg går og leger lidt med tanken om at köbe min förste motorcykel, det skal siges at jeg har kört en del på mc, da jeg har benyttet min fars mc mens han stadig havde den, en ducati ss 750 fra 94 vil jeg tro!

Jeg har kigget på lidt forskellig, bla. Ducati monster 600-900, duc ss 750, suzuki bandit 600, gsxr 600 og 750, men jeg er nu kommet frem til at jeg ikke kan forsikre disse modeller for normale belöb! - Så derfor har jeg kastet min kärlighed på en Honda VFR 400R fra 90-91 - hvad er JERES tanker om en sådan maskine og tror i den er noget for mig(jeg er 190cm höj og vejer ca. 90kg) plus jeg har den mc-erfaring jeg har!?

Håber i kan oplyse mig lidt med nogle ärlige tilbagemeldninger!

TAK!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes i om en VFR 400R
  • #1   26. apr 2010 Det kommer bestemt an på hvad du skal bruge den til.
    De "små" 400-maskiner er sjove på de rigtige veje, og hvir man forstår at "holde kedlen i kog".. smiley

    Hvis det er på større veje og transport osv. Tror jeg du vil blive træt af den. Specielt pga. af din størrelse.

    jeg er selv 186 og lidt lettere. - Og jeg solgte min zxr 400 bla. fordi jeg ikke sad ret godt derpå.


  • #2   26. apr 2010 Har kørt nogle ture på en RVF 400 jeg er 181 cm høj og synes jeg havde svært ved at finde plads da der ikke var ret meget plads at flytte rundt på når man sad og arbejde på cyklen. Ellers var den sgu fantastisk at køre på af sådan en lille sag. smiley

  • #3   26. apr 2010 En VFR 400 er en fantastisk maskine hvis man ikke er ret stor. Men ellers er vejen frem en VFR 750. Den køre fantastisk og selv lille mig på 196 sidder rigtig godt på den. Dejlig smidig maskine med god trækkræft, sjov i svingene og ok til længere ture. Og så er det jo en HONDA, så det er noget der holder til at blve brugt.

  • #4   26. apr 2010 Honda ftw! Jeg er også knap 190 og sidder rigty godt på min cbr 400RR, kan kun sige prøv, og hvis du sidder godt på den, så køb!

  • #5   26. apr 2010 Den bliver alt for lille (rent fysisk) til dig. Tjek evt VFR 750 F ud.. Jeg vil anbefale årgangene fra 1992 og frem, da de er mest tidløse.. Fed fed cykel...

  • #6   26. apr 2010 Du har mail Kristian!

    Matt


  • k  b
    k b Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
    #7   26. apr 2010 Hej igen! tak for jeres svar! - har i nogle alternativer der også som VFR'en er racer inspireret!?

  • #8   26. apr 2010 I 400 klasse så er VRF og endu mere RVF400 konge. ZXR er nok tæt anden plads. Som et første mc er det nok kloge at brug et sæson på noget som ikke smider 150 heste ud. Hvad er din budget?

  • #9   26. apr 2010 Men husk nu lige på mandens højde. Jeg har samme højde og sidder SINDSSYGT dårligt på alle de små maskiner. Du kan også tjekke Suzuki RF 900 ud. Superlækker overset maskine..

Kommentér på:
Hvad synes i om en VFR 400R

Annonce