{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Römer hjelme ?.
  • #1   28. apr 2010 Hvis den sidder godt på dit hovede så er det jo det vigtigste punkt. Så ja, det er noget du godt må købe.

• #2   28. apr 2010 Men hvad med sikkerheden ??

• #3   28. apr 2010 Tvivler stærkt på at sikkerheden ikke har høj prioritet hos det mærke.

• #4   28. apr 2010 de er så vidt jeg kan se med klik lås, = drop det...

alt for mange gange er det klik låsen der ryger først ved et uheld.. det bør altid være Dobbelt D ringe lås du skal gå efter.

//Kenneth

• #5   28. apr 2010 nu snakker i godt nok meget om de dobbel d ringe i forums omhandlende hjelme. Tror også at det er det mest sikre....MEN I får det altså mange gange til at lyde som om det er direkte livsfarligt at have en hjelm på med klik-lås. Nu tænker jeg så bare, at hvis det er sandt at klik-lås i langt de fleste tilfælde "springer" op ved uheld. Hvorfor kan de så blive godkendte og hvorfor vælger firmaerne der producerer hjelmene at lave klik-låsen. Det må da være meget billigere at lave de dobbelt d ringe i stedet for en klik-lås. jeg forstår det sq ikke helt. Hvor har i egentligt facts fra der viser at det netop er klik-låsen er problemet og "springer" op ved uheld??

• #6   28. apr 2010 Thomas R: Det er nu baseret på, at kliklåsen ikke tåler samme træk som nylonremmen. Men den kraft der skal trækkes i låsen med for at den slipper, er ofte så høj at man nok redder sig andre skader inden.
    DD-remmens største force er nu, at den er lettere at justere. Så når man tager hjelmen på og spænder remmen, så er den ikke for løs.

Kommentér på:
Römer hjelme ?.

Annonce