{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Ny mc {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og have en mc igen. Er 29 år og det er 10 år siden jeg havde min første cykel, en Yamaha TZR 125, så skal have en god begyndercykel. Har overvejet en Suzuki SV 650 N, eller en Kawasaki Er-6N. Det skal siges jeg er 190 cm høj, så ved ikke om der er nogle af disse maskiner der er for "små" til mig??

Har kigget på en del SV650, men der er ikke så mange nøgne til salg. Er det besværligt at bygge en S og til en N? Og er det dyrt?

Mit budget ligger på ca. 60.000

Smid gerne en kommentar :-).

Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mc
  • #1   5. maj 2010 Jeg har set at nogle får udskiftet clip-on styret på deres s-modeller med et almindeligt styr - men beholder halvkåbe o.s.v.. Det er også en mulighed hvis du gerne vil sidde mere oprejst.

• #2   5. maj 2010 Prøv begge for at se hvad du sidder bedst på.. det er jo meget individuelt med benlængde og sådan..

JEG ville vælge ER6

• #3   5. maj 2010 Du kan evt. også prøve at se på Suzuki GSF 650/600 Bandit evt med ABS hvis du kan finde en model til 60k der har det.

Da jeg startede på MC igen sidste sæson efter ca. 7års pause havde jeg også i tankerne at starte på en god begynder cykel. Midt valg faldt på GSF650 grundet en forholdsvis oprejst sidestillingen og sædet kan indstilles i 2 højder samt det er en slidstærk maskine med service intervaller på 6.000km.

Nu skulle jeg også bruge den til at kører til og fra arbejde samt touring på ferie i ny og næ, hvilket GSF650 passer ret godt til som en god all-rounder cykel der kan ligges ned i kurver uden problemer,hvis man er til det, samt den har en behagelig kørestilling til touring og et ok temperament til frisk kørsel hvis man er til det.

Men tag ud og prøv et par forskellige modeller hos nogle forhandlere, eneste måde at finde ud af hvad man kan lide. smiley

• #4   5. maj 2010 mt-03?

• #5   5. maj 2010 Tobias: mt-o3??

Jeg er bare ikke så vild med en Yamaha FZ6n... Og så vil jer gerne have en 2-cyl smiley

• #6   5. maj 2010 @ Mads A

2-cyl, tjaa, Hvis du ikke bliver blind af at kigge på Suzuki V-Ström 1000 så kan den anbefales, super komfortabel at køre på samt sidde på, en god cykel til lange ture og givetvis også bykørsel da den ikke er en vred bi som de fleste 4-cyl maskiner er. smiley

• #7   5. maj 2010 @ Mads A

Eller V-Ström 650 alt efter temperament, der er blandede holdninger til hvilken folk syntes kører bedst.

• #8   5. maj 2010 Der er for meget "touring" cykel over den..

Jeg vil gerne have en rå og nøgen streetbike... Indtil videre satser jeg på at finde en nøgen sv650, der er bare ikke så mange af dem

• #9   5. maj 2010 >mads Der er også noget med at gearingen og sædøjden er forskellig fra S og N model.

• #11   5. maj 2010 Ja Mads, en yamaha mt-03... Prøv at se nogle af dem der er herinde, eller brug google... Den er nede i 70 klik for en helt ny!

Kommentér på:
Ny mc

Annonce