{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

Intruder VS800 {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg er lige ved at købe en Intruder 800 fra 93. Den skal synes, og vi er ikke helt enige om hvem der skal syne den. Jeg vil jo helst betale ham lidt mere guld for at han syner den. Han er ikke helt enig, da jeg har fået en ok nedslag i prisen.

Mit problem er:

1. Der er boret tre små huller i hver udstødningsrør, inden i, for at få en bedre lyd. Den er tidligere synet med de huller, men gør den det nu igen. Den siger en lille smule mere, end de andre cykler jeg har hørt uden huller.
2. Blinklys "pinden" er flækket i gummi, og der er sat tape rundt om, så der ikke kommer fugt ind.

I bliver ikke hængt op på noget, men vil I tro at den vil gå igennem syn, med ovenstående ting?

For øvrigt hvad er en reel pris på sådan en cykel.
Intruder VS800 fra 93, kørt 38.000 km, super flot i alt krom, små ridser i lakeringen, lille hak i forskærm, nye dæk, ny for bremse. Den skal have ny bagbremse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intruder VS800
  • #1   20. maj 2010 Ja det kan den godt synes med.
    Prisen har jeg ingen anelse om, men du kan jo sammenligne med andre der står til salg, og du har jo trods alt også handlet dig frem til en pris for den.


  • #2   20. maj 2010 Min tldigere VS 800 blev også synet med de 3 huller, så no probl.

  • #3   20. maj 2010 Jeg tror ikke du vil få nogen problemer, men ellers smid tr små klatter rød plasticpadding på tre stumper papir og luk hullerne i hver potte. Når det er hærdet, kan du trække papiret af og farve pletterne sorte med en tusch.

    Blinkerarmen er helt ligegyldig.

    Ny bagbremse efter 38000????, skal den ikke bare have nye bremsebakker???


  • #4   20. maj 2010 Til Knud
    Jo det er kun bakker smiley

    Tak til Jer smiley

    Prisen er for øvrigt handlet ned til 40 af de store. Syntes selv det virker fornuftigt. den er trods alt fra 90 érne smiley


  • #5   20. maj 2010 Prisen lyder da rigtig god. Som VS maskine betragtet er den jo ikke gammel. Mingamle tøs har gået 100000. Jeg har lige haft den splittet helt ad, om INTET var slidt uden for specs.

  • #6   20. maj 2010 Ja jeg syntes også den lyder okay. Men jeg er sgu en forsigtig peter, når tingene koster mere end 1 kr. smiley
    Er bange for at købe katten i sækken, og det så efterfølgende koster en masse penge. Og jeg kan ikke selv skrue på sådan en fyr. Du ved der er dem med to venster hænder.


  • #7   20. maj 2010 Jeg skal jo også have monteret et fremflyttersæt på, det koster jo en del penge.
    Og jeg skal jo ikke bruge for mange penge på det, (Ifgl fruen)
    Selvom jeg fortæller hende at det ikke koster en skid smiley



  • #8   20. maj 2010 Sig til hende at den koster 60 - rart at have lidt ekstra til sig selv smiley

  • #9   20. maj 2010 Hun har desværre allerede hørt prisen. Men fremfytter kender hun ikke prisen på (endnu)
    Er der for øvrigt nogen der ved hvad forskellen er på en VS800 og en VL800 kan kke finde noget om det på nettet.


  • #10   20. maj 2010 Det er to helt forskelligt udformede cykler, selv om drivlinie (motor og transmission) grundlæggende er ens. Der er dog senere indsprøjtningsmodeller af VL800.

    VS maskinerne er den gamle slanke lidt rå Easy-Rider stil.

    VL er bredere og tungere i det end VS, og stellet er en del anderledes. Den har også en helt anden forgaffel.

    Så er VS fremstillet af metal, næsten hele vejen igennem mens der er en del plastik på en VL

    VL er trods plastikken temmelig meget tungere end VS.

    VL styrer og bremser mere traditionelt og forudsigeligt end VS. Det betyder ikke at VS kører dårligt, men den kræver lidt tilvænning.

    Et lille råd. Når nu da skal have fremflyttere på, så lad pladen til de gamle pedaler sidde!!!!! Dels er knoklerne gode at skifte fodstilling til, når man kører langt, men pladen er også det bedste fæste for støttebenet og allervigtigst - pladen sidder med fire skruer i hvert af de to langsgående stelrør. Den stiver cyklen helt gevaldigt af. Når folk påstår at VS maskinerne har et slattent stel, er det alleroftest fordi de har kørt på cykler, hvor denne plade - og dermed en vigtig del af cyklens konstruktion - er fjernet.



Kommentér på:
Intruder VS800

Annonce