Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler for bane kørelse?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #1   27. maj 2010 Så vidt jeg ved ingen aldersgrænse.

Intet krav til MC kort, men det er HELT klart en god ide at træne lidt på en gearknallert først.

• kristiab r
    kristiab r Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #2   27. maj 2010 jeg er nemlig kun 18 år, har kørt rundt på 125 cc Madass og brugt den som knallert og har lært at køre med gear der fra, og så har jeg også kørt en del motorcross på nogle 250 cc. så føler jeg har ret godt styr på det. men kan jo bare starte stille og roligt ud.

• #3   27. maj 2010 Det er "bare" op med lommepengene..
    Kontakt en arrengør.. Og meld klart ud. Så får du en "masterkøre" med i starten.. Så skal de nok hjælpe dig godt på vej...
    Meen en R1'er er måske nok lidt "overkill".. Mindre kan saktens gøre det... Lykke til med det ihvertfald... c",)

/Rass

• #4   27. maj 2010 du kan snilt gå ned i en 400ccm klasse, vi var på banedag sidste år og fik baghjul af en CBR 400, en gut på 18-19 år, og han kørte de samme omgangstider som en der kørte GSXR 1300.....
    det er ikke HK, men øvelse, øvelse, øvelse og øvelse!

Mvh Jacob

• #5   27. maj 2010 nej nej, start du bare med en R1.. så kan alle de erfarene på 400 og 600ccm køre fra dig smiley

• #6   27. maj 2010 god ide, tag en BUSA

• #7   27. maj 2010 Mener faktisk der er en aldersgrænse (ka ik huske mener 125 må man køre tidligere og større ska man vist være 14-15-16 år eller noget)...... men den er langt under 18 så kom du bare igang du skulle være startet som 3 årig smiley på en pocketbike.
    Det r ikke størrelsen men gørelsen..... r der nogen der siger for at trøste mig med et lem der måles i mm.

• #8   28. maj 2010 du skulle ha været med på padborg i dag smiley det er så fedt og køre bane så få du bare købt en cykkel noget udstyr og nogle bane dage smiley
    ring til dkkt.dk de kan helt sikkert hjælpe dig (spørg efter brian )

Kommentér på:
regler for bane kørelse?

Annonce