{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Lidt galle {{forumTopicSubject}}

Hmm jeg undre mig noget.. for et par timer siden var en maxi scooter(altså en MC) på vej ind og nu er den væk... ja jeg ser kun 2 muligheder 1. at ejeren/brugeren har fortrudt 2. at der er nogen der har afvist hvilket jeg ikke kan forstå??? en motor cykel er et indregistreringspligtig køretøj på over 50ccm ergo må hans maxi scooter jo være en mc . det er jo bare en mc i scooter udformning. ligesom en off-roader, en racer, en chopper er forskellige mc typer . det ene er sku da ikke mere mc end den anden ... faktum må være at det er en mc når der står mc på reg attesten og der kreves mc kort. og den har stor nummerplade. hvad med alle de atv ér der er her inde de har 4 hjul og er registreret som bil det er ikke engang lovpligtigt med hjelm på en atv. det har da slet ikke noget med en mc at gøre .... nå skulle bare af med lidt galle . hvis han var blevet afvist pga sin cykel.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt galle
Kommentér på:
Lidt galle

Annonce