{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

styrt pga huld i vejen kommunen ikke {{forumTopicSubject}}

havde lappet.. idag d. 9 april havde jeg et styrt på min honda cbr 400 rr kom kørende ind i et sving og på vej ud rammer jeg et huld på ca en træskos længe i bredde og længde og 4-5 cm dybt ca. derved mister jeg røven og skrider ud i den smattede rabat. prøver at holde den lige og ikke trække den op til den er kommet helt ned i fart, men desværre skrider røven ud i mudderet og forhjulet for bid i vejen og ja vi ryger ad helveds til..

derpå er mit spørgsmål : kan man ikke få erstatning af kommunen, da der ingen skilte oppe omkring det og har 3 vidner på episoden. 2 der kørte med mig og en der stod i indkørslen ved en gård.. vi overholdte loven og kørte 80 km/t... håber der er nogen der har erfaringer med lignende...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styrt pga huld i vejen kommunen ikke
  • #1   9. apr 2006 Bed din forsikring om at søge det hos kommunen... men det skal være hurtigst muligt for ellers får de bare sat skilte op inden der bliver taget kontakt...!

• #2   9. apr 2006 Tvivler på du kan få erstatning! Men hvad ved jeg!

Kunne du ikke se ind i svinget? og afvige det?

• #3   9. apr 2006 jae men har kun asvar, ved ik om det ændre noge.. har lige været ude at tage billeder af det nu her så de ik bare fylder den op og siger det der ik noget at gøre ved..
    narj så den overhovedet ik er først her til aften jeg har set at det var et huld der gjorde det, vejbanen var våd og hullet så ud til at være lappet lissom der var andre ved siden af der var.. ved det heller ik har hørt om folk der har fået erstattet fælge på biler ved at ha kørt gennem et huld i vejen såå håber meget på det, for den er squ meget kvæstet..

• #4   9. apr 2006 http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=47692

Her er et link! men mener der var et topic om det for ikke så længe siden man kan sku ikke lige finde det :S
    Men det var noget med hullet skulle være 7cm dybt før du kunne klage eller sådan noget!

• #6   9. apr 2006 tak skal i ha, prøver lige at lede efter det så..
    sys egentlig os selv at de burdte betale det når jeg har overholdt loven og har vidner på det hele og de ikke har haft nogle skilte sat op der viste at vejen var ringe.. er bare meget i tvivl om om hullet er de 7 cm du siger scraller men måler lige dybden i morgen..

• #7   9. apr 2006 7cm? så er det ud med skovlen smiley hvis det er 6½cm eller lignende smiley

• #8   9. apr 2006 ja fandme så hvis det er det der afgør det skal jeg vist lige et smut forbi i morgen smiley

• #9   9. apr 2006 sørg for at tage nogle fotos og lig en pakke smøger i hullet eller et målebånd så spasserne inde ved komunen kan se størelsen og dybden jeg mener også at de skal op med tegnedgengen ved komunen

held og lykke hilsen polledrengen

• #10   9. apr 2006 Har en ven som smadrede en 18" fælg pga noget lignende og ingen skiltning og han fik erstatning.

• #11   9. apr 2006 kanon polle, du skriver de rigtige ting hehe gør jeg lige i morgen har kun taget billeder af længden af den.. håber virkelig dekommer til det hjelm støvler læderdragt og hansker er os smadret og så hele den ene siden på bladen..

• #12   9. apr 2006 Kunne du ikke smide et billed af hullet ind på din profil?
    Håber sku for dig at Vejen Komm. er til at snakke med og at de tager den på sig.

Søren
    (Som har betalt skat til Vejen kommune i 2 år smiley

• #13   9. apr 2006 jo smider lige af hullet og cyklen 2 sek. men har bare ikke taget nogle hvor man kan se dybden.. det er godt nok blåbjerg kommine men håber os de tar den på sig..

• #14   9. apr 2006 ved du noget om det eller er det noget du tror hekto..

• #15   9. apr 2006 re: vej - okay prøver jeg lige at finde ud af..

• #16   9. apr 2006 Først: Røv surt Lars - det er sgu en træls måde at starte sæsonen på.

Nr. 2: Tag et kig i denne tråd: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=12619

Jeg har desuden læst et par artikler, hvor de har nævnt en grænse på 5 cm. Der har været en del snak om det i år, grundet den hårde vinter, som har medført flere huller end normalt.

Jeg håber du får kommunen til at erstatte - det skal de sgu! Held og lykke!

Hygge

• #17   9. apr 2006 Mads (Øst-Djursland) B:

Lige det link jeg ledte efter smiley

• #18   9. apr 2006 mange tak for hjælpen alle, det får squ humøret lidt op igen, men ved ik hvad jeg skal forvente men må ud at få målt dybden i morgen og tage et billede af det.. og så se hvad de siger til det ved kommunen. kunne være rigtig rart hvis de ville betale for sys squ virkelig det er deres skyld..

• #19   9. apr 2006 Lars: Husk, når du tager billedet, skal du se om ikke du kan få noget baggrund med på billedet, så du kan dokumentere at det rent faktisk er i den pågældende kommune hullet er. Jeg synes du bør stå fast på at kommunen skal erstattet det hele. Men en start er vel at tage et smut op på kommunen i morgen, og snakke stille og roligt med den tekniske afdeling.

Hygge

• #20   9. apr 2006 jae det var nok ikke dumt men har 3 der har set det hele en der kørte bagved og så jeg ramte hullet, en der kørte foran og så mig styrte i spejlene og så en sidste der stod i sin gårdsplads og overværede styrtet og som osse har set at farten ikke var særlig hurtig.. men kan godt prøve at få noget baggrund med. jae tror os jeg skal tage det stille og roligt og snakke fornuftig med dem selvom jeg er temlig sur lige i øjeblikket.

• #21   9. apr 2006 dårlig måde at starte sæsonnen på, ved hvordan du har det... smiley Held og lykke, håber de erkender fejlen...

Michael...

• #22   10. apr 2006 Fandme for nederen det der!!! Fik lige set billedet af din baby blade smiley
    det er da gået ret hårdt ud over den! ..håber godt nok der er nogen som dækker det styrt der !
    Held og lykke med sagen!

• #23   10. apr 2006 Som jeg også skrev i denne tråd.....
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=12619

Har også prøvet det i bil ødelagde 2 sprit nye 18" oz fælge.. kommunen betalte med det samme... jeg kørte til en mekaiker der skrev et brev til dem om at mine fine nye dyrer fælge var ødelagt.. og så kom der en chek.... tog en masse billeder af hullet of fælge....

• #24   10. apr 2006 Håber virkelig du får erstatning... Det er sku da noget af et hul.

Men hver glad for at du slap rimelig uskadt, det er altså lettere at erstatte en cykel end et menneske!

Held og lykke herfra i sagen...

• #25   10. apr 2006 mange tak for ordene, jae er squ temlig meget nede nu, den stod virkelig bare som ny og med kun 9000 km på klokken og nu ja temlig meget smadret.. men sys selv jeg var heldig med styrtet fløj heldigvis af den og ud på vejen hvis jeg har røjet væk fra vejen var jeg landet ind i en bunke med bygningsrester der lå i en indkørsel, så var det squ nok gået en del værre. jeg får llige målt højden på hullet idag inden jeg ringer til kommunen og hvis det ikke er dybt nok skal jeg da vist lige få det gjort dybt..

Kommentér på:
styrt pga huld i vejen kommunen ikke

Annonce