{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  styrt pga huld i vejen kommunen ikke h
  • #1   12. apr 2006 du må jo nok tage til takke med de svar du allerede har fået, folk svarer jo nok ikke fordi de nok ikke har erfaringer med det...

• #2   12. apr 2006 Har en onkel der er Politimand, som har fortalt om ligende sager med biler. I de tilfælde er det kommunen der skal betale skaderne, så mund dog ikke de nok skal gøre dette.
    www.theducklings.dk

• #3   12. apr 2006 Hvis hullet har over en vis størrelse skal kommunen betale. Jeg har selv fået erstattet en fælg fra kommunen fordi jeg kørte ned i et hul. Jeg kontaktede "Teknisk afdeling", som hjalp mig. I bund og grund handler det om at skrive et brev, med vedlagte billeder af hullet og skaden, samt eventuelle reparationsudgifter. I nogle tilfælde kræver de at du anmelder det til dit forsikringsselskab, men i mit tilfælde fik jeg en check, som svarede til reparation af fælg, og nyt dæk.

Hygge
    Claus

• #4   12. apr 2006 du har vel også en vis portion selv at gøre med,
    lige oven på vintertid skal du jo næsten regne med at der kan være disse huller, jeg synes ikke at du bare kan tage det som selvfølge at der hvor du kører skal alt være i orden, men sørg for at få dokumentation med det samme på de ting som forvolder skade, så står du jo bedre overfor kommunen
    personlig vil jeg selv være mere irriteret over at jeg ikke selv havde øje på vejbanen og forholdene

• #5   12. apr 2006 jeg vil gerne forsvare lars her, folk som kender århus lidt vil kunne nikke genkendene til det her sted, krydset på viby ringvej og ormslevvej, i nordgående retning, der er et kloarkdæksel som er minimum 5 cm under vejbanen, og sådan har det været i 3 år!

• #6   12. apr 2006 nåe skulle det ikke slettes ronnie smiley

joe det er rigtigt nok at man kan ikke give dem alt skylden, nu var det sådan at hullet var umuligt at se da det bare lignede en mørk plet der var lappet lissom nogle andre pletter rundt om det såe syntes selv jeg er lidt uforskyldt i hvert fald selv..

• #7   12. apr 2006 du slipper med en advarsel mester smiley vi er jo som regel ikke ude på ballade, og kan vi hjælpe folk på vej med en kommentar både på det ene punkt eller det andet gør vi da det, vi er jo hverken guder eller Wannabe GODS, så mon ikke det går, du er sgu ikke den værste herinde der gør den slags

• #8   12. apr 2006 hehe det lyder godt, mange tak smiley narj er jeg ik var nok bare lidt ivrig efter at finde nogle der havde stået i sasmme situation som mig.. og sys der skete mest når den lige var på forsiden, men kan nemt se problemet i det nu, tænkte bare ik så lang der lige..

Kommentér på:
styrt pga huld i vejen kommunen ikke h

Annonce