Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kædeskift
  • #1   18. jun 2010 Hejsa jeg har lige fået skiftet min idag, ved en mekaniker, og jeg gav 2000 kr. ink montering.

• #3   18. jun 2010 Ca omkring 1200-1500 kr + den pågældende timeløn

• #4   18. jun 2010 Jeg bor i Ringkøbing i vestjylland smiley

Okay jeg troede det helst skulle gøres hos en proff, noget med at den skal sidde 100% lige halløj halløj er ikk så klog på det endnu smiley

Hvad smører i kæden med og hvor tit??

• #5   18. jun 2010 Kædefedt på spray, for hver 600-800 km

Husk den skal smøres når den er varm

• #6   18. jun 2010 oftere ved regnvejrskørsel

• #7   18. jun 2010 Tror mange smørger når de tanker, som sådan en god vane.
    Den er ikke så svær at skifte selv, men se nu lige efter OM den SKAL skiftes først!!
    Samt hvis rullerne er blanke!

det kan nemmest ses på slidet af bagtandhjulet,
    er tænderne ligesom ens både på træk og hvilesiden, er den fin, er de skrå på træk siden, men lige på hvilesiden, skal den nok skiftes!!

JA man kan måle slid på kæde og så videre, men det er en nem måde, at se om man skal være opmærksom på noget,
    Også rust, vil betyde man skal holde øje med om ledene er ok!!!
    MEN find en der gider kaste et blik for en bajer, så lærer du også noget!!

• #8   18. jun 2010 Dan, et forslag ville være, at oprette din egen tråd, hvor du efterspørger en, der vil vise dig lidt om din cykel!!

God fornøjelse!

• #9   18. jun 2010 SCOTTOILER............ For de dovne og glemsomme....

• #10   18. jun 2010 Hvis man ikke bor så langt fra en mekaniker så kan man spare en del penge hvis man selv sætte kæden delvist på, så de bare skal presse pladen ordentligt fast også nitte, tror jeg gav 200kr for at få det lavet første gang.

Ellers invester i et nitte værktøj, det er ret så simpelt at sætte en kæde på.

• #11   18. jun 2010 Thomas H og Dan J tag et smut ind til Morten ved Skjern MC, og spørg om han ikke lige gider kigge jeres kæder og tandhjul efter og sig i gerne vil se med og lærer af det da i er uerfaren på området.
    Det koster måske lige lidt timeløn, men han er kanon flink at snakke med og han har styr på sit pis.
    Hilsen en Ringkøbingenser bosat syd for Skjern smiley

• #12   18. jun 2010 jeg gav 1900 ved Carstens mc i varde med montering og det hele, og så tog de lige en lille tur på den for at sikre alt var som det skulle være

Kommentér på:
kædeskift

Annonce