{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Går priserne bare amok {{forumTopicSubject}}

ja jeg fik jo solgt min GNer, og er nu på jagt efter noget 500-600 ccm.

Men syntes at priserne er gået helt amok, bla har jeg set en GSer, der ved juletid ikke kunne blive solgt til kr 30.000, nu biliver sat til salg for 36.000, tilsvarende med folk, der prøver at sælge deres usynede MCer ca 2000 under hvad en forh. skal have for en synet ditto - det hænger s.. da ikke sammen.

Nogle af jer, der ved hvornår den her erufori stopper = hvornår kan man forvente at gøre en fair handel???

PS, jeg solgte selv min GNer tiil en fair pris (den blev solgt på 4 dage måske, satte jeg den for forårslavt !!!) l

VH
Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Går priserne bare amok
  • #1   12. apr 2006 Som jeg kan se det stiger prisen som efterbudet er der....

Om vinteren er der jo ikke mange der kan få glæde af at køre på motorcykel = billigere pris. Og det koster jo som reglen også lidt penge at få motorcyklen opbevaret hele vinteren hvis man ikke lige har mulighed for at gøre det hjemme hos en selv. Så derfor kan det jo være folk vil sælge den en smugle billigere?

Og så om foråret ja så er der jo mange der gerne vil ud at køre så derfor er der jo lidt penge at tjæne der ved at hæve prisen en lille smugle.

Hvorfor er vintertøj billigere om foråret end om efteråret/vinter... Det er jo i bund og grund også det samme stykke tøj.

• #3   12. apr 2006 Strada; vedr guld - det er præcis den situation jeg er i, jeg vil prøve og lægge bånd på mig selv den næste måneds tid, og håber så de værste jubel idioter har fået købt deres, samt at dem der troede de havde guld, er villig til et mere realistisk prisleje.

Er/var vel egentligt godt klar over prisvariationerne, men er bare forbandet thi jeg vil også ud og køre!!! - kan I ikke trøste mig og sige at priserne nomaliseres i maj, eller er jeg bare f... up indtil ??

vh

Lars

• #4   12. apr 2006 Var det ikke noget med en R6 årg. 2000 det er min kammerat der har den til salg, den er rigtig fin ..

Jeg syntes 90.000 kr. er en fornuftig pris.

Se evt. hans salgs annonce her i marked ...

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=4473

• #5   12. apr 2006 mjaeee, det f... ved det er jo netop at de takker nej, jeg argumenterer for mit bud, de fornægter ikke min argumentation, men holder alligevel fast i prisen = jeg har spildt x timer & y kroner.

På en måde har mest lyst til at droppe købet for et stykke tid, men sidder alliwel her og checker DBA for hårdt !!

f... & h......

God fredag

Lars

• #6   12. apr 2006 Benny - er du gal - jeg regner med maks 40 kilo og 60 HK- du skal tænke på jeg er en ældre here og skal ikke ud og slå mig ihjel, men tak for tanke & tilbud.

vh

Lars

• #8   12. apr 2006 Hey Lars.

Jeg har en fin Suzuki 600 ccm til salg -også til en overkommelig pris.. Smut forbi min profil og se den.
    Var det noget med en prøvetur her i påsken...? He he smiley

Ronny.

• #9   12. apr 2006 Ronny ; Næææ, den er for kraftig, men jeg havde været klar til din GSer, såvidt jeg husker var det en 97er med 25 kkm til 33 kilo - pt er er bedste tilbud en mindre pæn 97er med 39 kkm til 34 kilo !!!

Per E; observationerne er privatsalg ikke forhandlere.

vh

• #10   12. apr 2006 Ok, bare i orden Lars. Ja, min GS'er nåede jeg faktisk ikke engang at sætte til salg på dba. osv før den var væk! Men den var også tiptop i orden. Du bør nok lige se tiden an og se om der ikke dukker noget op, hvis det er GS du er på jagt efter, så skal der nok dukke noget op -den har jo været den mest solgte mc i årevis.

• #11   12. apr 2006 Lars.
    Kender din situation for godt. Købte selv en GS fra 98 med 18000 km på bagen for 31500 kr, for 2 år siden, solgte den efter et år til 33000 kr (Så jeg er selv med til det med priserne..!) Men det var et forhandlingsgrundlag, og da han ikke pruttede mig ned, ja så solgte jeg den altså for 33 K. Hvis jeg skulle købe den idag, samme stand og årgang, så skulle jeg af med tæt på 40 K. Så det er udbud og efterspørgsel...!

Har selv lige købt en Kawa GPZ500S 91' km 33000, og den kører bare godt. Den kan jeg varmt anbefale. Kig dog efter en årgang 94 eller derover, da de blev modificeret med 17" hjul og et andet kåbedesign, og vist nok også skivebremse bag.
    Held og lykke !
    Claus

• #12   13. apr 2006 Var den her måske noget for dig???

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2912

Jeg kender fyren der har den til salg, Og den er billig for tiden!!!

Kontakt mig i min profil hvis det har interesse...

/Jan

• #13   13. apr 2006 Hej Jan, jeg mener jeg har set den til kr 45.000, samt at den har gået 52000 - det er over mit budget og den har kørt for meget - det er derfor jeg kigger GSer, da jeg forh. kan få noget med mindre km.

vh

• #14   14. apr 2006 jeg tror desværre først priserne falder efter sommeren... det plejer at være sådan..

Kommentér på:
Går priserne bare amok

Annonce