{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

På den igen {{forumTopicSubject}}

Så er jeg tilbage med min Intruder efter en kort pause. Desværre er jeg ikke blevet lige så godt modtaget som sidst men hvad? Nu er jeg her. Jeg skal nok komme rundt og hilse på gl. venner herinde men har pt ikke så meget styr på min pc så det er ikke altid jeg lide får kigget.
Hygge....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På den igen
  • #1   8. okt 2004 Hvad er årsagen til du har været væk? Bare af nysgerrighed smiley

Jeg mener da ellers du blev stemt ind med 50/0 i velkomst/afvis point, eller husker jeg forkert? Det er måske noget andet du tænker på, når du ikker er blevet nær så godt modtaget?

• #2   8. okt 2004 Jeg fik slettet min profil pga virus eller en "orm" på min pc, eller noget i den retning. Jeg er ikke så stiv i det med computer.
    Jeg mener at sidst jeg var på var den blevet vist over 2000 gange og havde ikke fået et eneste 1 tal. nu har jeg været på i et par dage og har allerede fået et og en som gav mig 7 sidst har givet mig 4 nu.. Jeg ved godt at det lyder lidt som tudefjæs men jeg synes bare det er ærgeligt.

• #3   10. okt 2004 Jeg må æde mine ord igen. J eg har fået så mange positive kommentare og stemmer at man ikke kan lade lidt modgang gå sig på. Jeg takker for opmuntringen og ja jeg synes jo selv at den er fed og det er vel det der tæller mest..

Kommentér på:
På den igen

Annonce