984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Jonas J
Jonas J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Køb af Suzuki GS 500 E Køb af Suzuki GS 500 E

Står og skal ud og købe min første mc, og efter hvad jeg har hørt fra andre, læst her og prøvet er jeg ret sikker på det skal være en GS 500 E.

Har fundet en fra 02 der har kørt 24.000 med servicebog vindskærm, vampire udstødning og boks.

Synet og i mit navn vil han have 26.000 får den. Synes ud fra hvad jeg ellers har set at det er okay, hvad siger i ?

Kender desværre ikke nogen der har forstand på mc'er der kan tage med og kigge og ved ikke selv så meget, er der noget særligt man skal se på ved den model/årgang?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Suzuki GS 500 E
  • #1   15. jul 2010 om prisen er fair skal jeg ikke gøre mig til dommer over for , men kig på om skiver og kæde/tandhjul er i orden når den nu er serviseret efter bogen , GS500 plejer at være rimelig skudsikre når de ikke har kørt længere , men alt kan aflives smiley

• #2   15. jul 2010 Det lyder som en ret god pris for en så ny GS'er.
    Motoren er ekstremt holdbar. Det er en meget simpel konstruktion så den er nem at servicere og reservedele er billige.
    Skulle det gå helt galt kan man hente en donor cykel i tyskland for 1000 euro

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jun 2010

#3   15. jul 2010 Har hørt motoren ikke er meget værd på dem efter 50.000 derfor er jeg gået efter en med lav kilometer tal.

• #4   15. jul 2010 50K er ikke noget hvis den er serviceret

men har den kun kørt 5K om året de sidste 10 år uden andet end olieskift som man selv har lavet og uden stempler i bogen så vil jeg nok være lidt skeptisk , selvom det faktisk ses af og til

• #5   15. jul 2010 det kunne evt være en ide at logge en med der ved en smule om motorcykler, jeg kunne godt logges af en pizza og en cola hvis det ligger inden for fornuftig afstand.. smiley

• #6   15. jul 2010 Nicky (Frederikshavn) .
    drooool , jeg bliver lækkersulten nu smiley

Jonas J

men ja , havde jeg været i nærheden af dig så havde jeg gerne guidet dig i dit køb med en pizza som belønning smiley

• #7   15. jul 2010 Min cykel har lige rundet 65000 km og jeg har aldrig haft nogle problemer med motoren. Den starter og køre hver dag, sommer eller vinter. Den skal bare ha lidt olie engang imellem, men det er ok for en cykel der er er 20 år.

• #8   15. jul 2010 Jeg har set GS'er med nær 100.000 km på uret som stadig kører perfekt. Jeg ville ikke være bekymret for at købe en som har kørt over 50K. Motoren er en rigtig slider.
    Du skal mere være opmærksom på rust på stellet. Især oppe omkring kronrøret. Det er en svaghed på gs'erne.

• #9   15. jul 2010 sys det lyder som en ok handel den du er ved at lave kender en der har en gser der har kørt over 100000 km så det behøver du ikke værre bange for over hovedet

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    jun 2010

#10   15. jul 2010 Det var mange svar på kort tid smiley Tak

Så er jeg ikke så nervøs for at komme ud og kigge, slet ikke hvis motoren ikke er så dum på dem.

Nicky-
    Det er godt nok omkrig Viborg så der er et stykke der ned, men hvis jeg finder en i det nordjyske vil jeg da meget gerne tage mod dit tilbud smiley

Kommentér på:
Køb af Suzuki GS 500 E

Annonce