2.491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Finansiering af MC Finansiering af MC

Jeg er selvstændig og som selvstændig i de her tider, er banken ikke villig til at låne nogle penge ud. I hvert fald ikke til de små erhvervsdrivende. Så banken er IKKE en mulighed.

Nogen der kender nogen forhandlere, der tilbyder financiering, uden fremvisning af lønsedler, årsopgørelser og alt muligt andet? Også gerne uden udbetaling, da jeg lige har lagt udbetlaing på min nye bil, så ikke også har til mc´en..

Ja, jeg kan spare op, til at lægge en udbetaling igen, men så er sommeren sku forbi og det sjove er væk.

Kan sige med det samme, at jeg IKKE søger gode råd, om at banken er bedst at låne penge i, og bla bla bla...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finansiering af MC
  • Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #1   22. jul 2010 Jeg tror det bliver svært hvis du ikke kan lægge 20% af handelsprisen i udbetaling. Faktisk alle forhandlere tilbyder financiering, men de forlanger altså en udbetaling. Ellers skal du jo ud i noget pisse dyrt kviklån og hvad de ellers hedder

• #2   22. jul 2010 Kender én forhandler i københavns området, der sælger uden sikkerhed og udbetaling, men han er bare en kegle og fusker, så vil ikke handle med ham..

• #3   22. jul 2010 Må lige for god ordens skyld sige, at det IKKE er en ny mc jeg tænker på, men noget i en 50-60.000 kroners klassen..

• #4   22. jul 2010 Uden at "fremvise" lønsedler, årsopgørelse mv. får du ikke noget lån nogensteder på den her side af plankeværket - uanset beløbet "kun" er på 50 - 60 tkr. (ejheller Qvick lån etc.)
    Du kan måske finde nogen, der vil være villige til at yde lånet på den "anden side af plankeværket", men er du villig til at gå derom ? du vil være uden "beskyttelse" af nogen art, renter kan stige pludseligt for slet ik' tale om hvad disse starter på !
    Om jeg brændte nok så meget for at køre MC., så vil jeg ik ta' den chance det vil være.
    + tænk på hvem du låner af uden de omtalte sikkerhedsstillelser !

• #5   22. jul 2010 Med chance for at fremstå sur og tvær, så vil jeg gerne understrege, at søgte jeg gode råd og vejledning omkring optage3se af lån, så var det dét der var overskriften på mit indlæg..

Jeg VED at der er fiirmaer der tilbyder det og ikke alle er lyssky firmaer, der tager ågerrenter. Jeg har haft 55 biler og 10 mc´er, i de 14 år, jeg har haft kørekort, så er ikke helt uvant, meed hensyn til at handle den slags.

Det er dog mange mange år siden jeg har kønbt noget på financiering og de lokale steder jeg har handlet i mange år, er desværre bukket under for krisen, så derfor kan jeg af gode grunde ikke vende tilbage dertil.

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #6   22. jul 2010 Jeg har ikke givet gode råd. du spørger om finansiering af mc og jeg svarer det bliver svært uden udbetaling hos en forhandler. Hvis svaret ikke passer dig skulle du nok ikke ha spurgt

• #7   22. jul 2010 mon du så ikke, i sidste ende, klarer dig en sæson, uden MC?

hvordan har man 55 biler på 14 år? kører du så råddent at de går i stykker så hurtigt, så kunne det være du bare skulle nøjes med et par rulleskøjter.

• #8   22. jul 2010 Lars.. Måske du lige skulle se, at den besked er skrevet 4 beskeder senere, end den du skrev.. Så MON ikke det kunne tænkes, at den ikke var møntet på dig??

Men spørgsmålet er forholdsvis simpelt og kender du ikke svaret det spørgsmål der spørges om, hvorfor så ikke bare undlade at svare?

• #9   22. jul 2010 Carsten.. Jeg har endnu aldrig smadret en bil, så ingen grund til dumme bemærkninger. Jeg har haft så mange, da jeg hurtigt er blevet trræt af mine biler, i mine yngre dage og samtidig weekend jobbede hos en bilforhandler, som jeg købrte og byttede hos.

Om jeg kan klare mig en sæson uden en mc, kan jeg slet ikke se er relevant i den her sammenhæng. .Hvis jeg ønsker at købe mig en mc, kan jeg da på ingen måde se det skulle være et problem for dig.

• #10   22. jul 2010 det er det såmænd heller ikke, men det lader til at være et problem for dig at folk siger deres mening herinde.

Hvis du ikke har til udbetaling, så bliver det meget svært at låne resten til mc´en.

Du er sgu nok bedre stillet med de førnævnte rulleskøjter

• #11   22. jul 2010 Men det er vel bare at ringe op fra en ende og spørge: "Kan jeg få et lån på mit glatte ansigt"?
    Min bank har tabt 50 mill på Kurt Thorsen, lånt penge ud til Stein Baggers lystyacht 30 mill, men kan jeg låne 50.000, NEJ! Og for at gøre det hele endnu værre er banken blevet overtaget af en færøsk bank, nogen der da slet ingen forstand på økonomi har!

• #12   22. jul 2010 CArsten.. Nej, jeg har skam ingen problemer med at folk fortæller deres mening, men jeg har et problem, med at folk overhovedet ikke fatter en bjælde, af hvad der bliver skrevet OG kommer med kommentarer, der intet har med emnet at gøre.

Hvorvidt folk mener, at man ikke kan få et lån uden udbetaling, har jeg INTET at bruge til. Det KAn lade sig gøre og jeg spørger udelukkende om, hvem der kender nogen der gør det. Så er resten ikke noget jeg kan bruge til noget.

• #13   22. jul 2010 ok...her er nok nogen du kan låne af.

HA.
    BANDIDOS.
    BLACK COBRA
    DEVILS CHOICE.

prøv da dem...de vil sikkert MEGET gerne låne dig nogle penge

• #14   22. jul 2010 Velkommen til filterlisten, grundet dumme overflødige kommentarer...

• #15   22. jul 2010 Har du et tlf nr på de nævnte eller erfaring med dem siden du ved de låner penge ud til mc Carsten H

• #16   22. jul 2010 Carsten kan ikke længere skrive i dette indlæg, så det svar må du nok vente længe på..

• #17   22. jul 2010 Gør ikke noget sys bare det var noget underligt at skrive vis man ikke har nogle seriøse svar som du bedte om men undsyld off tropic

• #18   22. jul 2010 Rene.. Enkeltmands virksomheder, sundt eller ej, har IKKE nemt ved at låne penge, som det ser ud i dag.. Har man et APS eller andet, kan det være det er anderledes.

Det er som sådan ikke fordi jeg ikke vil fremvise et regnskab, men de fleste vil se lønsedler, hvilket ikke er en mulighed, med et personligt eget firma (Enkeltmands firma). De fleste finansierings selskaber siger blankt nej, det øjeblik der står selvstændig på låne ansøgningen.

• #19   22. jul 2010 Lasse.. Det er da rart, at der i det mindste er én herinde, der har forstået budskabet.

• #20   22. jul 2010 hmm du kan prøve at finde en cykel på nettet du måske vil have, ringe til forhandleren og snakke lidt med ham? og hvis han siger nej, så er det vel bare at springe videre til den næste smiley

personligt har jeg ikk selv oplevet en forhandler der har sagt ja, medmindre man har vist lønsedler osv, men grib knoglen og ring lidt rundt og fortæl om din situation smiley

• #21   22. jul 2010 Lur Min MC - Så kan jeg nok ordne Finansering for dig :o)

• #22   22. jul 2010 René.. Det kan vi så diskutere til hudløshed.. Jeg har et sundt firma,og er ikke registreret nogen steder. Men min egen bank har sagt nej, fra starten af, på grund af jeg er selvstændig. Min søster er bankrådgiver i en anden bank og siger ligeledes, at så længe jeg er selvstændig, i de her tider, skal jeg ikke forvente noget banklån.

Rasmus. Det er en del nemmere, at finde et firma der tilbyder det og så se det udvalg de har. Ellers kan man bruge de næste 3 måneder på at ringe rundt. For er udemærket klar over, at det er langt fra de fleste der tilbyder den slags.

• #23   22. jul 2010 Johnni.. Rigitg fed mc, men ligger langt over den prisklasse jeg havde regnet med..

• #24   22. jul 2010 Okay - Jeg har en kammerat der er forhandler .... Skal jeg høre hvad han kan gøre for dig ?

• #25   22. jul 2010 Det er du meget velkommen til..

Angående din egen, er det nu mest fordi jeg ikke gider sidde for alt for meget, ved at købe så dyr en mc. Men er den månedtlige ydelse atraktid, kan jeg selvfølgelig skifte mening.

Men du må i hvert fald gerne høre ham.

• #26   22. jul 2010 Prøver jeg lige med det samme .... Smid mig evt en messenger add. i en privat besked smiley

• #27   22. jul 2010 Det kan godt lade sig gøre .... Smid evt dit nr i en privat besked også

• #28   22. jul 2010 Mener Frankies mc i Randers laver fuld finansiering og forsikring, uden udbetaling. Selvom det nok er en lidt højere rente...

Har ihvertfald en kammerat der gjorde det sidste år med en ny Aprillia Tuono.

• #29   22. jul 2010 De fleste af de forhandlere der tilbyder finansiering, gør det gennem MC-finans. Der kan du låne op til 100.000,- uden udbetaling.
    Der kan du som selvstændig også ansøge.
    www.mcfinans.dk

Men jeg ville skifte bank hvis jeg var dig. Hvis du har en sund virksomhed, og sparer penge op i virksomheden, er det selv i dag, ikke svært at låne penge. Men det kræver du kan fremvise et godt regnskab, formueopgørelse og privatforbrugsanalyse.
    Og så at man selvfølgelig er en god kunde uden stor gæld.

• #30   28. jul 2010 Til alle de kloge hoveder, der mente at det ikke kunne lade sig gøre, vi jeg bare sige at jeg nu har bestit min nye MC, gennem Motorhjørnet, i Viborg. God respons på mais og udsøgt betjening.

Det blev til en Suzuki GSF 600 Bandit, til 60.000...

Tak til Johnni, for kontakten.

Kommentér på:
Finansiering af MC

Annonce