{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Mc'ens skyld !? {{forumTopicSubject}}

JP's tekst til flg, ulykke... måske nogen her kan forklare hvordan det er MC'ens skyld.... jeg er et stort ?
Anyway - go bedring til MC'en herfra !

"Motorcyklist stabil efter ulykke
Offentliggjort 24.07.10kl. 21:21

Tre personer blev kvæstet i et sammenstød mellem en motorcyklist og to biler lørdag eftermiddag i naturreservatet Vejlerne mellem Fjerritslev og Thisted i det nordvestlige Jylland.

Relaterede artikler
Tre kvæstet i trafikulykkeTo mænd i den ene bil er fortsat indlagt, men er uden for livsfare. Samtidig tyder alt på, at den 47-årige motorcyklist, der var årsag til ulykken, også overlever. Hans tilstand er stabil, men lægerne vil endnu ikke endeligt sige, at han er uden for livsfare, oplyser Nordjyllands Politi.

Ulykken skete, da en svensk indregistreret bil ville dreje til venstre ind på en rasteplads. I det samme kom den 47-årige motorcyklist kørende imod den svenske bil. Motorcyklisten overhalede en anden bil og opdagede den venstresvingende svenske bil for sent, så alle tre køretøjer tilsyneladende ramte hinanden.

Ifølge Nordjyllands Politi havde motorcyklisten igennem et stykke tid kørt bag bilen, han ville overhale.

Den 41-årige fører af bilen satte efter de foreløbige oplysninger farten lidt ned, da han så den venstresvingende bilist holde og vente længere fremme. Der er derfor ikke tegn på, at motorcyklisten kørte for stærkt, da han overhalede"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc'ens skyld !?
  • #1   24. jul 2010 MC-isten overhaler umiddelbart foran et kryds - den er god nok!

• #2   24. jul 2010 han overhaler når der er en modkørende så kan det jo kun gå galt så ja det er motorcyklistens skyld..

• #3   25. jul 2010 Det lyder som om, at det ikke har været helt smart at overhale her, men samtidig lyder det underligt, at alle tre støder sammen? - det tyder da på at den venstresvingende heller ikke har set sig for?

MC'isten har skylden som jeg læser det, men måske den vestresvingene ville have forårsaget et uheld uanset hvad?

• #4   25. jul 2010 Nu skriver de journalister jo ofte ret kringlet eller fordomsfuldt. Men umiddelbart synes det fra flere mediers side, som om mc'isten har valgt et rimeligt dårligt overhalingssted.

• #5   25. jul 2010 Det er vel den modkørende bil på billederne, han svinger til venstre og har så højre side mod mc'en.

• #6   4. aug 2010 Her er lige lidt update på den ulykke. Det var desvære en af mine kammerater der sad på den BMW der kørte ind i siden på den svenske bil. Hvad der lige skete ved jeg ikke for jeg har ikke snakket med ham efter ulykken men han er kommet slemt til skade, knust en del knogler og det er gået hård ud over hans lunger. Om han har kørt for stærkt ved jeg ikke han er ikke typen der kører meget stærkt men har vi ikke alle vredet håndtaget for at komme hurtig forbi nogen biler. Lige nu håber jeg bare på han kommer sig igen men tvivler på at han kommer til at kører mc igen

• #7   4. aug 2010 god bedring til den kammerat herfra

Kommentér på:
Mc'ens skyld !?

Annonce