{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVor kan jeg købe en PGO g-max 220?!?!
  • #1   11. aug 2010 Der har ganske rigtigt været en 200 en overgang i dk, nu sælger de 220, foruden 150'eren, som har været her i en del år og som stadig sælges.

    Der er nok ikke andet for end at du holder øje med dba, guloggratis og sådanne steder, om nogen af dem der har købt de store af dem, skal sælge igen. Alternativet er jo at købe den fabriksny.

    Du kunne også finde dig en ny eller let brugt 150'er - jeg ønskede mig selv en af de store, men syntes det var for mange penge at give, så købte en 150'er istedet - det kunne måske være i dine overvejelser også?
    Afhængigt af om du skal køre meget på motorvej og om du selv er rigtig meget tung, selvfølgelig. Jeg er ikke så tung og kører på almindelige landeveje og jeg føler fint at 150'eren kan være med, men det er jo smag og behag. Min render op i omegnen af 100 hvis det går godt (gps).


  • #2   11. aug 2010 Er kun 17, så det er mest til sjov smiley

  • #3   11. aug 2010 Så håber jeg da at du enten kører på privat grund eller gemmer den til du har kørekort til den. Hvis du er ligeglad med dine omgivelser, så vent i det mindste for din egen skyld, til du har pappet.

    Foruden en klækkelig bøde, så ryger du i seriøse problemer hvis du kommer til at køre ind i noget/nogen.


  • #5   12. aug 2010 NEj, jeg skal bruge den til scootertræf osv..
    Men gider ikke til at voldtune en scooter, da de hurtig går i stykker, og mangler derfor sådan en 220cc smiley hehe


Kommentér på:
HVor kan jeg købe en PGO g-max 220?!?!

Annonce