{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.870 visninger | Oprettet:

Hvor meget kan jeg få? {{forumTopicSubject}}

Hej. Min bette Suzuki gs 500 bliver til salg til forår. Men ved ikke hvor meget jeg kan få for den. smiley
Den er fra 2007, olie, oliefilter og luftfilter er blevet skiftet i december. Den har kørt 35,000km. Kører og starter perfekt. Kædekit og dæk er i rigtig god stand. Der er monteret åben udstødning, mini kåbe, små blinklys, bagagebærer.
(dette er ikke salgsannoncer)
Hvad synes i? smiley
Mvh. David


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget kan jeg få?
  • #1   25. jan 2015 Tja, jeg solgte min Gs 500 E 92" her i efteråret til en god kammerat.

    Den har fået nye dæk i 2013 + kædeskift incl tandhjul for/bag.

    Ventiljustering + syncroniseret i 2014

    Alt arbejdet har jeg selv lavet og min kammi der købte den var med til at syncronisere den.

    Han fik den for 5000kr smiley

    Nogen gange handler livet ikke bare om, hvor meget man kan hustle igennem. Nogle gange er det fedt bare at lave en realistisk handel, hvor begge parter er glade.
    Og havde jeg solgt til en fremmed havde startprisen ikke været meget dyre.

    Så kan du tage min lille historie med i tankerne, når du prissætter cyklen smiley

    Held og lykke med salget.

    Mvh Brian


  • #3   25. jan 2015 #2
    smiley :D smiley

    Den kan vel indbringe10- 15000 kr i en god handel. De koster jo kun 20-30000 ved forhandler smiley


  • #4   25. jan 2015 De står helt ned til 20.000kr for den faceliftet model hos forhandlerne.

  • #5   25. jan 2015 # 2

    Nu skal du passe på med ikke at putte ord i munden på mig smiley
    Skriver også at den ikke havde været meget dyre ved salg til en jeg ikke kendte.

    Hr. David S bestemmer fuldstændigt selv, hvad prisen skal være.
    Jeg jeg giver bare mit besyv vedr. At man selvfølig skal huske at være realistisk med sin pris, hvis man vil sælge smiley

    Jeg skal ikke kunne sige hvad hans præcise model burde kunne sælge for.
    Men det er vel bare at checke gennemsnits prisen på markedet og finde ud af om man selv er tilfreds med den pris. Og derefter prissætte, så vil tiden vise om der er interesse.

    Mvh



  • #6   25. jan 2015 Se min 99'er.. Komplet renoveret med bremser forgaffel udstødning kåbe og meget mere for knap 20.000 sidste vinter.. Solgte i august for 17.000 med 34.000 km

    De er ikk ret meget værd desværre.. smiley


  • #7   25. jan 2015 ja der er en 05 med 20k km til 20k
    og en 07 med 40k km til 25k så mere end 20 skal du ikke regne med
    og lige en tommelfinger regl alt hva man smider i en mc får man max 10% ud af i salgs pris


  • #8   26. jan 2015 om den er fra 1996 eller 2010... den mc har ikke ændret sig et hak. (skræmmende). cirka. 20.000 og så skal du være glad smiley

Kommentér på:
Hvor meget kan jeg få?

Annonce