{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sandt så sandt!
  • #1   20. aug 2010 amen!

  • #2   21. aug 2010 Helt enig.

    Jeg er blev tilbudt, Gamle BMW'er og Fiat's, Cykler både med motor og uden, med og uden afgift, hifianlæg. havetraktorer og andet skrammel for min lille RG.
    Derudover har haft minimum 5 der alle har sagt at de ville købe, de aftaler tid, men kommer ikke, og svarer heller ikke.

    Markedet er umuligt for tiden.

    Meget irriterende når man skal af med sine ting.

    Bare brug for at komme af med lidt galle. Sorry


  • #3   21. aug 2010 endnu være er det at mange af de folk der dukker op bliver sure hvis man ikk vil sælge ... have en klasse kami der sku sælge sin bmw. han havde ikke travlt med at komme af med den så prisen var fast... der kommer så en gut fra jylland (som havde sagt han ville give 10.000 mindre en prisen hvilket min ven klart afslog) da han så har brugt 3 timer i tog og færge kommer han og vil stadig give de 10.000 mindre. men da min ven ikke ville sælge til den lave pris blev han pisse sur og ville havde en 1000 i hånden så han fik sin rejse betallt. hvad sker der for det ???



  • #4   21. aug 2010 DBA.DK tilbyder heldigvis en mulighed for at vælge dialog feltet fra, så man slipper for alle mulige useriøse kommentarer smiley

  • #5   21. aug 2010 Ja.. hvis folk kendte til at man kunne fravælge ville der ikke være mange med kommentarer.. det er jo det samme med biler..

  • DBA
    DBA Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Svar: 17
    #6   21. aug 2010 Hej Martin,

    Når man indrykker en annonce på dba.dk kan man selv vælge om man ønsker dialogen via ”Spørgsmål & Svar” eller man kun ønsker at blive kontaktet via mail og/eller telefon.

    Dog er det ofte en let måde for købere og sælger at kommunikere, så vi anbefaler naturligvis altid at man tilbyder denne funktion på sin annonce – Fortryder man efter indrykningen, vil funktionen også senere kunne fravælges.

    I annonceteksten vil man også direkte kunne informere evt. købere at f.eks. prisen er fast eller at man kun ønsker ren handel – Da vil mange af disse henvendelser blive minimeret.

    Jeg ønsker Jer alle held & lykke med salget af Jeres motorcykler smiley

    Med venlig hilsen

    Lene Kristensen
    Support dba.dk


  • #8   21. aug 2010 123mc er også langt bedre end DBA efter min mening

Kommentér på:
Så sandt så sandt!

Annonce