1.266 visninger
|
Oprettet:
så sandt..... {{forumTopicSubject}}
Hvorfor får orkaner altid pige navne??...... Fordi de er våde og vilde når de kommer ,men når de er væk igen,har de taget både hus og bil med sig.......................
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 636
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.421
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 159 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.663
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 494
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
mvh
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
så sandt.....