1.617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Padborg Park Bane/Kursus Padborg Park Bane/Kursus

Hej allesammen!

Nogle som har prøvet de bane kurser som padborg park afholder??

ku sku være sjovt at komme på bane, men det ville jo ikk være så fed vis man skal ligge bag ved en instruktør med 50 km/t(: og ikk må en skid

overvejer meget at ta der ned her i september...

Håber nogle kan hjælpe

Mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Padborg Park Bane/Kursus
  • #1   30. aug 2010 Hejsa så tag du med carstens mc varde d.17/9 til 1000.- incl. mad Der køres i 3 grupper

• #2   30. aug 2010 Du kan køre som det passer dig - måske de første 2-3 omgange bliver bag instruktør hvis du aldrig har været på bane, men resten af dagen giver du den bare gas.

• #3   30. aug 2010 Feed man!! ku være man skulle snakke med Carsten så..

lyder dælme godt at man kan få lov at gi den lidt at leve af..

Må man køre på baghjul og sådan noget fis der?? eller er det fy fy??

• #4   30. aug 2010 bare kom afsted .. padborg er sku fed.. det bare gi gas..

• #5   30. aug 2010 TL 1000: Det ser ikke ud til at du gør så meget i at dreje.. Ud fra de der centimeter brede chicken stripes på bagdækket på dit bagdæk.

Tror det vil være mere relevant at øve det at bremse og dreje, frem for at skulle på baghjul hele tiden.

• #6   30. aug 2010 Nemli men nu det det jeg kan(: Sving med fuld nedlægning syntes jeg ikk der er plads til på offentlig vej men det jo det der er på en bane! så det skal da prøves..

Havde en zxr 400 før den kunne jeg godt lægge ned så man sled på hele dækket(: Bar vis du var i tvivl Marc (Kokkedal) J

• #7   30. aug 2010 Fuld nedlægning er nu ikke noget problem på offentlig vej, det er bare at finde de fede veje.

• #8   30. aug 2010 Det er jo fedt at give gas, hver ting til sin tid.. Og på bane er det jo netop kanterne af dækkene, der tigger om at blive slidt. Tror ikke det giver meget ros at køre mest muligt på baghjul på banen..

• #9   30. aug 2010 Du mener og siger at det er forbudt så??

• #10   30. aug 2010 Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg vil da ikke tro det medfører ros. Det fede ved at køre på bane er jo at man har optimale forhold til at dreje og accelerere. Vil du køre på baghjul, kan det gøres i industrikvarter, eller andre ubefolkede områder..

• #11   30. aug 2010 Du må IKKE stejle umotiveret, powerwhelies i forbindelse med acceleration er ok, brændere er heller ikke tilladt! Men alle regler står på deres hjemmeside, husk rygskjold!
    Jeg ligger lige en kopi af mit indlæg i din anden tråd:

Jeg har lige været på Sturup Raceway og selvom jeg har kørt i 30 år så meldte jeg mig til GRØN 1, ja det lyder som en børnehave, men det at få vist ideal linjen af en proff kører, Brian Glad, det var guld værd, han kørte rundt og holdt øje med om vi gjorde det rigtigt, hvis ikke lagde han sig foran og så var det bare med at stramme rullen og følge ham!
    Man kunne så senere rykke op på et andet hold hvis man ville det! Jeg blev hvor jeg var!
    Og jeg vil sige at der var utroligt mange "rutinerede" kørere der stod af, de kunne ikke nå at stoppe på langsiden, selvom de havde Brembo og røde farver på deres bikes:) De væltede ikke, men fortsatte bare ud i sandet, ved ikke om de var bange for at lægge sig i svinget!
    Der må ikke overhales på GRØN, men man skiftes til at komme op og ligge bag masterkøreren. I BLÅ må der overhales udenom og i RØD må man det hele og der går det meget stærkt, der tror jeg ikke jeg skal op og køre nogensinde!
    Men jeg vil sige at det skulle man prøve en gang i sit liv, man kan lære utroligt meget på en dag. Brian justerer din affjedring så det spiller max! Ja du kan få en masse tips til at få mere ud af DIN mc, de ved sgu næsten alt!
    Støjmåling var der ikke noget af, fri udblæsning!
    Mcracing hedder de.
    Ikke sidste gang jeg prøver det!

• #12   30. aug 2010 Det fede ved at køre på bane må være at man kan gøre alt det man i virkeligeheden ikk må på offentlig vej.. ku bare godt tænke mig at vide om man må det.. der er altid nogen som har ondt i røven over man gør det på offentlig vej.. du har ret i at der er gode forhold for at dreje og accelerere men så må man stadig ikk li gi den det sidste?? det var ikk meningen det skulle være en diskusion. Det var et spørgsmål til folk som havde viden og erfaring omkring det som kunne svare, ikke for folk som tror et eller andet de selv li syntes... jeg aner jo ikk om man må derfor stiller jeg et spørgsmål(: selv på en bane må der da være nogle regler

• #13   30. aug 2010 Tak skal du ha Allan! det var svaret til mig det der.. (: tror det blir sjov

• #14   30. aug 2010 TIL Grand Danois det nemli rigtig man skal da for helved li igang(:

• #15   30. aug 2010 Dem der vælter er dem der starter i BLÅ fordi de tror at 30 år eller 5 år på offentlig vej giver noget"credit", det gør det ikke! Som der står står i info: Har du ikke kørt bane før, så GRØN! Du kan altid opgradere!
    Jeg meldte mig til BLÅ inden jeg havde læst info og meddelte så at det blev GRØN! Jeg stod så en hel dag og flagede, og så derved hvad jeg ikke skulle gøre! (de Ducati kørere, hehe)

• #16   30. aug 2010 Selvfølgelig er der regler på bane også . Du har jo stadig en gruppe folk der gerne ikke skulle generes af din kørsel. Baghjulskørsel og stoppies og den slags høre sig til under stunt-kørsel og det er ikke helt at sidestille med trackdays. Desværre er der altid alligevel nogle der ikke kan følge reglerne. de skrevende som de uskrevende !!.

• #17   30. aug 2010 Du ryger ud hvis ikke du følger reglerne og pengene er spildt!

• #18   30. aug 2010 Pas på med det skidt - Det er vane danne som en i helvede smiley

Go 4 it - Det med bag hjul findes der kurser til i tyskland.

• #19   30. aug 2010 Du har ikk kørt på bane før har du?

• #20   30. aug 2010 www.team-trackday.com afholder banedage kommende weekend på Anderstorp banen. 3-4-5 sept. rigtig god og STOR bane.. Padborg park er ikke nogen racerbane i mine øjne.

Kom da til anderstorp og kør på bane. her kan du frit vælge om du vil gøre brug af masterkørere.. og i laveste klasse må der overhales (dog kun udenom)

• #21   31. aug 2010 Hvis der er for langt til Anderstorp har www.racing4fun.dk et arrangement på søn/mandag på Knutstorp.

Kommentér på:
Padborg Park Bane/Kursus

Annonce