953 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Padborg Park Bane/Kursus Padborg Park Bane/Kursus

Hej allesammen!

Nogle som har prøvet de bane kurser som padborg park afholder??

ku sku være sjovt at komme på bane, men det ville jo ikk være så fed vis man skal ligge bag ved en instruktør med 50 km/t(: og ikk må en skid

overvejer meget at ta der ned her i september...

Håber nogle kan hjælpe

Mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Padborg Park Bane/Kursus
  • #1   30. aug 2010 hej.
    Du kommer også til at kører selv.. se evt deres hjemmeside..

-Jes.

• #2   30. aug 2010 Hej Jes..

Jo men har været inde og kigge lidt her igår.. Deres side virker ikk idag):
    Har fundet ud af at man skal køre i forskellige klasser (1-2-3) og det jo lidt svært at placere sig selv i hvilken.. nå men så der jo også det der med betalingen.. det godt nok træls vis ens mc blir udelukket for f.eks for meget støj.. så er de 1200 kr spildt?? og hva med vejret så de også spildt når det regner eller hva??

der er mange spørgsmål.. jeg skal da vist ha ringet til dem hehe

• #3   30. aug 2010 det med larm må du jo have styr på hjemmefra enten med std udst eller DB killer. og det med vejret er der jo ikke noget at gøre ved det er jo bare en chance man må tage

• #4   30. aug 2010 du bliver trukket ud hvis cyklen larmer for meget, det er 100% sikkert.

MEN ud for støjmåleren (midten af langsiden) plejer de at sætten en chikane op (lavet af kegler) så man ikke kører forbi støjmåleren med stramt kabel, men alligevel sker det at der er en cykel der lamer for meget. Så hvis du kører med fuldsystem og kan tumle en cykel på bane, så ryger du ud på støj, og de 1200 er tabt.

De arrangementer der udbydes af padborgpark.dk er mest af alt 'åben bane' dvs. meget lidt instruktion, hvis jeg sammenligner med andre udbydere. men det kommer jo igen an på hvad du er ude efter, bare en dag med fuld gas eller en dag hvor du vil lære lidt mere om banekørsel.

hvis det regner er pengene spildt (så husk regnvejrsdæk ;o)

Hvis du er fartglad i forvejen så meld dig til mellem gruppen.

go tur, hold linierne og lad de hurtige køre uden om dig (nye folk der liiiiige vil 'lave plads' til de hurtigere kørere er noget af det farligste på en racerbane)

• #5   30. aug 2010 Jeg har lige været på Sturup Raceway og selvom jeg har kørt i 30 år så meldte jeg mig til GRØN 1, ja det lyder som en børnehave, men det at få vist ideal linjen af en proff kører, Brian Glad, det var guld værd, han kørte rundt og holdt øje med om vi gjorde det rigtigt, hvis ikke lagde han sig foran og så var det bare med at stramme rullen og følge ham!
    Man kunne så senere rykke op på et andet hold hvis man ville det! Jeg blev hvor jeg var!
    Og jeg vil sige at der var utroligt mange "rutinerede" kørere der stod af, de kunne ikke nå at stoppe på langsiden, selvom de havde Brembo og røde farver på deres bikes:) De væltede ikke, men fortsatte bare ud i sandet, ved ikke om de var bange for at lægge sig i svinget!
    Der må ikke overhales på GRØN, men man skiftes til at komme op og ligge bag masterkøreren. I BLÅ må der overhales udenom og i RØD må man det hele og der går det meget stærkt, der tror jeg ikke jeg skal op og køre nogensinde!
    Men jeg vil sige at det skulle man prøve en gang i sit liv, man kan lære utroligt meget på en dag. Brian justerer din affjedring så det spiller max! Ja du kan få en masse tips til at få mere ud af DIN mc, de ved sgu næsten alt!
    Støjmåling var der ikke noget af, fri udblæsning!
    mcracing hedder de.
    Ikke sidste gang jeg prøver det!

• #6   31. aug 2010 Sgu ikk spildt hvis det regner, så flyttes grænserne bare..!

• #7   31. aug 2010 Jo ødelagt fordi der kommer vand ned til nosserne og så fryser man sgu!

• #8   31. aug 2010 Jeg har været på padborgs egne kurser et par gange. Udemærket niveau, er let øvet men tog aligevel en tur i den lille klasse. Man kan aldrig blive for klog, og så passer de det bare lidt til dit niveau.
    Og hvis ikke der er proppet på de andre klasser kan man bare flytte.
    Efter et par ture med masterkører bliver det givet mere fri, så du kan fyre den mere af.
    Padborg er ikke sjov i regnvejr, men du får ikke pengene tilbage. Vent eventuelt til sidst med at melde dig til. Så skal du bare være forberedt på St der kan være udsolgt.

• #9   31. aug 2010 God ide hvis man bor forholdsvis tæt på, så kan man jo bare trille hjem igen!

• #10   5. sep 2010 i morgen
    http://www.padborgpark.dk/?id=22611

Kommentér på:
Padborg Park Bane/Kursus

Annonce