{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Tobias T
Tobias T
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 67

Kawasaki ZXR 400 {{forumTopicSubject}}

Jeg ska snart starte på kørekort, så er så småt begyndt at kigge efter en cykel. Jeg er ligeglad med størrelsen af motoren, bare den kan drosles ned, og så skal det helst være en sport.

Jeg har selv fundet en Kawasaki ZXR 400: http://www.dba.dk/kawasaki-zxr-400-400-ccm/id-67975380/?utm_source=funktionsmail&utm_medium=email&utm_campaign=saelgerharsvaretdynamisk Er den én I ville sige, der er god til begynder eller er den noget lort? Budgettet er ikke enormt, så synes dan så okay ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring lørdag 30 maj 1.700 kr.
  • Hjælp til indbygget Bosch opvaskemaskine, der viser 'rød vandhane'. 900 kr.
  • Installering af robotplæneklipper 575 kr.
  • Opsæt af en lys pærer hængende fra loftet i en ledning & skraldespands stativ på køk låge 250 kr.
  • Havearbejde og slibning af skur samt flytning af plakater 2.565 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskine 720 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki ZXR 400
  • #2   1. sep 2010 Jeg er enig med Mikkel - den er fed!

Men overvej lige denne model også smiley
    http://www.dba.dk/honda-vfr-400-r-nc30-400-ccm/id-67269116/

• #3   1. sep 2010 Umiddelbart ser den godt ud så jeg vil give Mikkel rat Tobias

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

#5   1. sep 2010 Det må jeg lige få tjekket op på Jacob. Tak for at minde mig om sådan noget. Bliver lidt ivrig, da det jo ville være min første MC.

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

#6   1. sep 2010 Tak for det hurtige svar.

Dan, den ser også lækker ud, men får lidt svært ved at skaffe de sidste 5000, da jeg allerede bliver nødt til at låne 10000 smiley
    Det må jeg lige få tjekket op på Jacob. Tak for at minde mig om sådan noget. Bliver lidt ivrig, da det jo ville være min første MC.

• #7   1. sep 2010 Hej Tobias.

En ZXR 400 er en fin begyndermaskine. - Som du kan se i min profil startede jeg også selv på sådan en. smiley

Om det er Kawasaki zxr 400, Honda VFR 400, Honda CBR 400 eller Suzuki GSX-R 400 man går efter er en smagssag. De "små" cykler er ret rappe, og kan faktisk hænge overraskende godt på større cykler hvis vejen er lidt snoet smiley

Jeg syntes dog det er lidt utroligt som de bliver ved med at holde prisen. Hvis du har planer om at give 40.000,- for sådan én ville jeg også tage et kig på en Suzuki SV650S. Den er lidt større, nyere og kører også skide godt.
    Men jeg mener dog det må være muligt at finde en 400'er til fornuftige penge.

Husk dog at der også skal være plads til et sæt ordentligt mc-tøj i budgettet smiley

Held og lykke med det hele. Du har noget at se frem til.

Mvh.
    Emil

• #8   1. sep 2010 Tobias - en VFR400 kan sagtens findes billigere. Jeg ser dem jævnligt til omkring 30k.

MEN - For at give dig et lille tip mere: Spørg hos en autoriseret MC-forhandler hvad det koster at få neddroslet en af hver slags, som du skal vælge imellem. Der kan være stor forskel på hvordan man drosler hvert mærke. Ikke at jeg har prøvet, men jeg ved at når man importerer forskellige droslede mc'er, kan det i nogle tilfælde være dyrt at få fjernet droslingen, og få fuld effekt, da der netop kan være stor forskel på drosle-metoderne.

• #9   1. sep 2010 400ccm racer maskiner er fremragende, både til nybegyndere men også til de mere erfarne, hvis vejen er tilpas snoet så vil du med garanti ikk kunne køre ret stærkere på de hurtigere maskiner!

Og det at de er temmelig dyre er kun positivt, især honda cbr og vfr 400 har holdt den samme pris (40k) i 4-5 år

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

#10   1. sep 2010 Jeg tager hen til den nærmeste forhandler og forhører mig. Tak for det Dan.

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

#11   1. sep 2010 Hvor kan man ellers kigge efter brugte MC's? Kender kun dba ligenu

• #13   1. sep 2010 Synes dælme den er dyr :-S

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

#16   1. sep 2010 Simon, den du linker er den jeg har fundet på dba.
    Jacob, den ser ret fed ud. Tak for tippet.

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

#18   2. sep 2010 Ved ikke lige, hvad der gik galt igår. Kan godt se dem idag. Tak for det smiley

Kommentér på:
Kawasaki ZXR 400

Annonce