{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Caberg
  • #1   2. sep 2010 Køb en fullface istedet. Mindre vindstøj og bedre sikkerhed.

Jeg købte en flip-up, og den er da okay, men næste hjelm bliver en fullface. Jeg kan godt ligge mine briller på cyklen, hvis jeg tilgengæld får en mere sikker hjelm, og mindre vindstøj....

• #2   2. sep 2010 Skal du hav en flip-up hjelm. Nolan N103 eller HJC. Drop Caberg.....

• #3   2. sep 2010 Men nu er Nolan 103 også en ca 2-3 gange dyrere hjælm.
    Netop Caberg Kondo får rigtig gode anmeldelse mht. sikkerhed og komfort.

• #4   2. sep 2010 Caberg Rhyno syntes jeg ikke du skal købe, var i hvert fald ikke tilfreds med min, kørte med den i en ½ sæson, og der var visiret blevet så træt at det ikke kunne holde sig lukket, og der dryppede regn ind fra toppen... også vejer den mere end 10 mursten... eller tæt på smiley

• #5   2. sep 2010 Og køber du en fullface, så gå også udenom Caberg.

• #6   2. sep 2010 Har kun haft Carberg to gange (første og sidste!) Købte engang en fullface med henblik på vinterkørsel, mener jeg gav 1700,- for den, efter ca. 1 dags kørsel opdagede jeg at jeg fik sne ind i hjelmen selv om ALT var lukket til. Den røg lige retur og blev byttet til en Uvex istedet.

• #7   2. sep 2010 sikkerheden fejler bestemt ikke noget, ifølge diverse tests.. larmer dog en del, så har købt en schubert nu.

• #8   2. sep 2010 Har selv Rhyno nu. Samme problem med visiret, hvilket gør at jeg kun bruger den i varmt tørvejr. Den dugger voldsomt uden lufttilførsel, og det undgår jeg med min anden hjem, hvor visiret sidder stramt.
    Men under de rette forhold er den fin fin. Min er dog en arvet, og ville ikke købe en magen til. Andet skal prøves.

• #9   2. sep 2010 Har haft min Rhyno i snart 5 år.
    Til prisen er jeg fuldt tilfreds. Komfort er der ikke meget af, og har man taget visiret af et par gange for at rense det, bliver det hurtigt meget løst.
    Med ørepropper er den dog ganske ok mht. støj. Det værste kommer fra turbolens nedefra.
    Indermaterialet er ikke slidt, og remmen har heller ingen synlig slid.

Når det gælder sikkerheden, er det vigtigste hvordan den sidder på dit hovede. Men slagsikkerheden er god.
    Iøvrigt hænger pris og sikkerhed ikke sammen, hvilket Bike beviste i sidste blad, hvor en hjelm fra biltema er den med bedst slagsikkerhed ti kun 5-600,-

• #10   2. sep 2010 Kan læse mht. Konda, at den er blevet forbedret på visirmekanismen, vindstøj nedefra (der sidder nu en vindafviser) samt antidug visir.
    Og jo, min Schubert Concept hjelm som Rhyno'en afløste var der en mere lækker hjelm, men ikke 3 gange så god som Rhyno'en. Den er rigeligt god til prisen.

Kunne selv godt blive fristet af den nye Konda.

• Jens P
    Jens P Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 21
    #11   3. sep 2010 havde en caberg flip up.og der er utrolig meget vindstøj,så køber ikke selv det igen

• #12   3. sep 2010 Fruen har i øvrigt et ældre J1 og den fejler intet hverken mht støj eller finish. Så carberg laver hjelme i begge ender af skalaen

• #13   4. sep 2010 Det blev til orientering en Caberg Sintesi i mat sort.
    Bedste pris var ikke overraskende hos fc-moto.de hvor prisen kun var 215 euro. Nu venter jeg så i spænding!

• #14   4. sep 2010 så må man håbe du bliver glad for den smiley

Kommentér på:
Erfaring med Caberg

Annonce