{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byttepris...?
  • #1   3. sep 2010 For at tage højde for at mange andre vuderer deres maskiner helt hen i vejret.

Jeg har en 2006 R1, der står til en fornuftigt pris, den er faktisk billig endda.

Så bliver jeg kontaktet af en der har en gammel 2003 GSXR til salg, til samme pris.

Så han mener selvf. vi skal bytte lige over smiley

Kan du se pointen nu?

• #3   3. sep 2010 Tit fordi folk helst vil sælge i ren handel og skal der byttes skal det være med en vis fordel

• #4   3. sep 2010 Men hvis jeg omvendt som køber, bytter min cykel til en værdi af f.eks 60.000 kr, til en cykel som i ren handel kun koster 40.000,- så "mister" jeg jo 20K, og det gider jeg da ikke. smiley

Oplever at dem der sætter forskel på salgs og byttepris, ofte er villige til at bytte til deres kontantpris alligevel.

• #5   3. sep 2010 Den sidste grund er at i ren handel, der får man penge og kan herefter købe hvad man vil (så længe økonomien tillader det)

Man når man bytter stiller man sig måske tilfreds med en maskine som man egentli ikk gad eje i første omgang

• #6   3. sep 2010 Lyngbye:

Det står dig jo frit for at bytte med manden...

Men han har sat den ekstra pris på 20000 fordi han har en formodning om at du som køber, har prissat din egen 20000 for højt, og så passer pengene jo igen smiley

• #7   3. sep 2010 Hehe.. det er lige præcis det der med at ellers så kommer folk med en ting de har prissat alt for højt.. smiley

synes tit man ser i marked en mc der er sat til en god pris, og så er der en der vil bytte lige over med en mindre model, der er ældre og som har kørt mere. Iøvrigt en af dem der har haft deres mc til salg i lang tid, og ikke kan forstå de ikke kan sælge den.. smiley

• #8   3. sep 2010 Nu er det ikke kun private der er helt henne i skoven med deres brugt priser, se f.eks. den har (link fjernet)

selv med det lave kilometer tal er den ikke en dag over 100k værd.

• #9   3. sep 2010 nej det er sgu svært med den der grønne farve, eller vent, der er godt nok en lyserød "fighter" herinde med hvis motor, den er sgu en øjenbæ, eller måske den lilla/glimmer farvede v-max der hænger ud ved kalø, den er sgu også lidt bøs bøs, og så er der jo den evigt populære suzuki gsxf600 der ligner noget der har stået i solen for længe og er begyndt at smelte.

• #10   3. sep 2010 Da min Aprilia skulle sælges stod den som spotvare til 85000 kr. Her henvendte sig en gut der ejede en Fireblade fra 1995 - Selvsamme Fireblade havde han i den blå avis til 80000 kr. og mente hermed at han blot skulle slippe 5000 kr. at vi byttede?? Den bytte handel tænkte jeg ikke så længe over.

Det giver ingen mening at skrive en bytte pris i en annonce !!!!

Kommentér på:
Byttepris...?

Annonce