Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha R1 vs Kawa zx9r
  • #1   7. sep 2010 Glemte vist at skrive kawaen er fra 99

• #2   7. sep 2010 well.... nat og dag er det jo nok ikke da begge er supersportscykler..

• #3   7. sep 2010 prøv at se den her side : http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/Yamaha_R1%2099.htm

• #4   7. sep 2010 Nej formulerede mig måske ikke særlig godt, hvis nu man vælger og køre lang ture på dem hvad ville i foretrække? og ydelsen kan man mærke forskellen på de 7 hk ? jeg hælder lidt til yamahen men omvendt tiltaler det lavere km tal mig på kawaen.

• #6   7. sep 2010 Michael l: tak for linket må jeg lure lidt på.

Kristoffer H: Super info tak for det, syntes også at have hørt at de første R1`ere æder koblinger. Kan du mærke forskel i ydelsen?

• #7   7. sep 2010 Kawaen er tungere og mere landevejspræget

R1'teren lettere og mere baneorienteret.

R1'teren er ikke et hit for bagsædepassagerer (who cares about that anyway?) ;o)

• #8   7. sep 2010 Haha har du ret i, hun kan købe sin egen cykel.

Men drømmen er jo stadig at have en til hverdag og en til bane.

• #10   7. sep 2010 stærkere på toppen tror jeg ikke på.. måske på papiret, men de zx9'ere af den årgang jeg har mødt på motorstien kunne ikke følge med når det gik rigtig stækrt.

De er hurtigere fra 0-80 stykker fordi de er tungere, men så heller ikke mere

• #11   7. sep 2010 Jeg synes bare Yamahaen er den fedeste af de 2, men jeg er også inkarneret fan af Yamaha.. Har min 3. af slagsen.

• #13   7. sep 2010 Er slet ikke i tvivl om designet på de 2, hælder klart til yamahaens. Skal man bekymre sig om at ninjaen har gået 27.000 km ? Er godt klar over, det handler om hvordan den er blevet behandlet men mere om man kan forvente en giga regning?

• #14   7. sep 2010 Altså i må gerne komme med andre bud. Ligger der nogle store forhandlere på sjælland med en god hjemmeside?

• #15   7. sep 2010 Budgettet ligger et sted mellem 90-100.000 helst afhængig af stand osv. Syntes bare ikke jeg kan finde det store udbud hos forhandlere af suzuki gsxr1000 de tidligere modeller hos forhandlerne?

• #16   7. sep 2010 til 100 er det lige før du kan finde en r1 fra 04...

• #17   7. sep 2010 http://www.dba.dk/yamaha-yzf-r1-1000-ccm-04/id-68045138/
    ved godt den er lige over 100k men måske kan prisen forhandles

• #18   7. sep 2010 ellers henter du bare min R1'er for 60.000,- smiley
    men til 100.000,- ville jeg ikke kigge på R1 eller ZX9r fra 90'erne

• #19   7. sep 2010 Hvis man har 100 af de skarpe køber man da noget der er noget nyere...!

Anyways har selv haft r1 fra 99. FEEEED cykel. Trækker godt, specielt fra bunden, men også på toppen. Noget mere end zx9 ihvertfald. R1 føles meget racerpræget hvor zx9 er lidt mere touring agtig. Jeg ved godt zx9 var kawa svar på supersport, men ekstrem eller vild synes jeg ikke den er.
    Min R1 brugte olie.....og koblinger smiley Det er satans nedern de ikke kan holde til at blive brugt. Det er et kæmpe minus, så stort jeg ikke ville købe en igen.
    Har en kammerat der har kørt MANGE km på en zx9. Der har mig bekendt ikke været nogle problemer med cyklen. Det tæller jo også
    Jeg synes r1 er klart federe på alle punkter man normalt bedømmer på, men mekanisk synes jeg ikke den er noget hit desværre. Så jeg tror faktisk jeg ville pege på zx9 på baggrund af vores erfaringer

• #20   7. sep 2010 Km på de 2 du nævner vil jeg ikke bekymre mig om.

20000-30000km på 11-12 år??? det er under 2000-3000km om året hvert år! så risikoen for at det oplyste ikke passer er der altså (specielt hvis de er importeret)

Så prøv dem begge og vælg så den du føler for! Vælg model med hjertet, men vælg mc'en med hovedet.

Kommentér på:
Yamaha R1 vs Kawa zx9r

Annonce