1.790 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Louis i Kiel et besøg værd !! Louis i Kiel et besøg værd !!

Jeg står og skal købe et nyt sæt lædertøj som jeg har set på ders netshop samt et par ting mere jeg har set jeg vil have fat i men har de tingene i butikken i Kiel eller kører jeg bare 200 km forgæves. Er der nogen der har erfaring med om de har tingene hjemme... genrelt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Louis i Kiel et besøg værd !!
  • #1   14. sep 2010 Butikken i Kiel er rigtig god smiley Den er rigtig stor, og det de ikke har stående fremme spørger du bare efter smiley
    Det er også nemt at finde smiley

• #2   14. sep 2010 Jeg ville måske overveje at køre til Hamborg. Det er uvæsentligt længere; men der ligger Louis, Polo Motorrad og hein gericke indenfor nærmest gåafstand, så der burde det være muligt at finde nogle gode tilbud.

• #3   14. sep 2010 Nå ok, der ligger så også en polo i Kiel... og hein gericke kan du jo tjecke ud i Flensborg, så har du også 3 af de store tyske butikker dækket ind smiley

• #4   14. sep 2010 Ja men bliver nok louis da jeg nok har fundet det jeg vil have men vil have tøjet på inden jeg køber.. de andre ting ville måske være en ide og printe en seddel ud og tage med da mit tyske nok må betegnes som meget manglefuldt.

• #5   14. sep 2010 Rosalinde er så sandelig også et besøg værd, hun er god til speedway he he

• #6   14. sep 2010 Jeg ville ringe under allé omstændigheder, jeg var i begge hein gericke butikker og selvom de havde et stort udvalg, havde de ikk den dragt jeg kigged på deres hjemmeside!

• #7   14. sep 2010 Nu ved jeg jo ikke hvad du står og mangler; men SÅ kunne du jo kigge forbi hein-gericke.de i Flensborg i Scandinavian Park på vej til Kiel og se om de har noget der, de taler dansk. Det ligger direkte undervejs, og det kunne jo være de havde noget spændende.

• #8   14. sep 2010 der ligger både louis, polo og hein gericke i kiel og det´er helt sikkert en tur vær at tage derned, de gange jeg har været dernede ca 7 gange har vi taget afsted kl 9 om formiddagen og været hjemme ved samme tid om aftenen, der skulle jo også lige være tid til at handle lidt på vejern hjem.

• #9   14. sep 2010 Ok kan godt være man lige skulle ringe og høre dem på fredag så inden vi kører lørdag morgen..

• #10   14. sep 2010 Louis i Kiel er en fin butik, og jeg har ikke oplevet noget de ikke har på hylden, skulle det ske - eftersender de u/b !
    Men tag turen til Hamborg, forretningen er som sådan ikke "bedre" end i Kiel, men 2 - 300 meter længere henne af gaden, ligger deres lagersalg, check evt. det ud først, måske kunne sidste års læder model etc. godt bruges, og det er billigt.
    + Hamborg er en fed by - snyd ik' dig / jer selv for en tur rundt i byen..

• #12   14. sep 2010 generelt synes jeg bar hein gericke er noget dyre end louis

• #13   14. sep 2010 Martin S: Ja, men kvaliteten er immervæk også noget helt andet!

Prøvede alt tøj i Louis butikken, før jeg stak over til Hein Gericke og blev gevaldigt overrasket.

• #14   14. sep 2010 fandt en lille guide der udentvivl overbeviste mig at det var hamburg jeg skulle købe mit tøj i.. smiley

(link fjernet)

• #16   14. sep 2010 Du skal ikke nødvendigvis regne med det er hjemme på trods af deres tilbud på hjemmesiderne. Det er rigtigt som andre skriver, at de satser meget på internet handel.

Jeg var på rundtur i Kiel for ikke så længe siden. fandt kun 2 emner ud af 7 jeg kunne købe.

• #17   14. sep 2010 det læder jeg havde kigget på var Vanucci burde da være ok kvlali selv om det er købt ved louis

• #18   14. sep 2010 har kig på et sæt vanucci hos louis til ca. 4300 kr og et sæt hos hein gericke Dainese til 5100 kr hmmmm og ikke så langt til Gericke måske man skulle køre den vej først.

• #19   14. sep 2010 hva ville i vælge ??

• #20   14. sep 2010 du skal vælge det der sidder bedst...

berik kunne jo også være en mulighed... (den har jeg) smiley

• #21   14. sep 2010 Jeg hopper med på "det der sidder bedst", så længe kvaliteten også er i orden.

Det er forfærdeligt at køre med læder, der sidder dårligt. Både hvis det er for stort, og hvis det er for småt.

• #22   14. sep 2010 nå de tyder på et besøg i både louis og hein gericke og så lidt pilsnere med hjem også..

• #23   14. sep 2010 Har du lidt ekstra tid, så se Ubåden i Laboe nord for byen. Faktisk er Kiel og Lübeck et par weekender værd, Hvis du ikke har et Louis rabatkort, kan du oprette det dernede, eller via nettet.
    Hvis du skal have lavet et eller andet på krikken så:
    http://dmcn.dk/?/links/default.asp?KATEGORI=83

Jeg kan overhovedet ikke genkende den med at butikkerne er en sølle oplevelse. Det er bare anderledes end i en dansk MC biks, der er lidt mere supermarked over det, Da vi var i den gamle Louis butik i Kiel, kom vi endda til at stå i kø ved kassen.
    Og i nogle af butikkerne, gør de virkeligt noget ud af dekorationerne. Det her er fra Louis i Berlin.
    (link fjernet)
    Sådan et futtog ser man ikke lige inde ved MC-hjørnet.

• #25   18. sep 2010 Så blev der indkøbt et nyt sæt Dainese læder og hold da op en helt kanon service de har nede ved Hein gericke i flensburg , ved Scandinavian Center.. Det er bestemt ikke sidste gang jeg lige skal derind..

• #27   18. sep 2010 Hvad måtte du give for sådan en dragt dernede??

Jeg havde en plan om at køre til Louis og HG i Kiel her den 4 nov, men kan være jeg slet ikke skal så langt..

Kommentér på:
Louis i Kiel et besøg værd !!

Annonce