1.694 visninger
|
Oprettet:
Hvordan bliver man Hjælpe-administrato {{forumTopicSubject}}
hvad skal der til ??? skal man være ismand eller asfaltarbejder eller hvad
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.795
jan 2004
Følger: 104 Følgere: 95 MC-er: 5 Emner: 71 Svar: 199
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
kan hjælpe
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
nov 2005
Følger: 48 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 179 Svar: 4.558
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Men man skal jo gøre sig klart hvad man går ind til, og at man har parkeret sig selv på de verbale øretævers holdeplads det meste af tiden.
Motivationen kunne f.eks være at man bare gerne ville gøre en forskel for de andre brugere, eller bidrage med noget.
I behøver ikke komme med en masse dumme kommentarer til ovenstående, selvom det kribler i fingrene. Verden "bag ved" siden ser nemlig så absolut ikke ud som i tror. :o)
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.149
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
Hvordan bliver man Hjælpe-administrato