5.244 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Anders J
Anders J
Emner: 11 Svar: 60

Køb af mindre mc lift Køb af mindre mc lift

Hej.

Jeg står og skal købe en mc lift. Grundet pladsproblemer, så skal liften ikke fylde for meget.

Liften skal kunne løfte en sag på lige under 400 kg.

Jeg har kigget på følgende:

B2 Products Superlift med tilhørende hjul
(link fjernet)

Powerplustools Harley-lift 7 cm
http://www.powerplustools.dk/shop/harley-lift-7-cm-201p.html

Motorcykel- /universallift, 680 kg
http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=111404&pno=79588&pointer=0

Prisen varierer noget, men det vigtigste er, at den kan holde til cyklen.

Nogen herinde der har erfaringer med nogle af ovennævnte, eller evt. andre lifte.

På forhånd tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af mindre mc lift
  • #1   18. okt 2010 Jeg har prøvet den i midten på en intruder 1400, virkede fint.

• #2   18. okt 2010 har lavet 2 lifte selv.. kig evt mine billeder

den ene er med manuel hydraulik pumpe den anden er elektroniske med en hydraulikstation

• #3   18. okt 2010 (link fjernet)

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    okt 2010

#4   18. okt 2010 Hej Michael H

Har lige været inde og se på din lift, og den ser fin ud. Dog er det ikke det jeg søger. Pladsen er trang, så jeg søger en lille lift, der løfter under stellet.

Også tak for svaret til i andre to. Dejligt med noget respons.

Jeg hælder dog mest til den øverste. Den virker til at fylde noget mindre når den er slået sammen, og den kan evt. sættes på højkant op ad en væg. Samdigtig har jeg snakket med en tidlige Harley-mekaniker, der selv brugte den i sin virksomhed. Han havde kun pænt at sige om liften. Samtidigt giver den mulighed for nemt at flytte rundt med cyklen, når den er på liften.

Jeg er lidt bange for at den fra Harald Nyborg og den fra Toolworld er for billige.

Håber på mere respons herinde. Men tak for svarene indtil videre.

• #5   18. okt 2010 lav hul i gulvet til liften når den ikke er i brug er den plan med gulv og kan hæves hvis man har brug for et extra arbejdsbord det har jeg gjort i mit værksted

• #6   18. okt 2010 jeg har den henrik , linker til og den er billig ja smiley men synes den virker god og solid , hvis du bor i nærheden af svendborg ,er du velkommen til at komme forbi og lave et prøveløft på din mc

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    okt 2010

#7   19. okt 2010 At lav hul i gulvet er ikke en mulighed, da jeg gerne vil have mulighed for at flytte cyklen rundt mens den er på liften.

Michael: Det lyder spændende. Vil se nærmere på den igen.

• #8   19. okt 2010 Kik her http://sayjes.dk/cms/index.php?cID=28&smID=336 se efter Big Blue, den løfter 780 kg, den røde løfter 350 kg. De er begge godkendt af arbejdetilsynet, i modsætning til alt det andet billige kina lort der sælges.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    okt 2010

#9   19. okt 2010 Hej Mikkel

Den lift ser rigtig fin ud. Dog mangler jeg muligheden for at flytte på liften mens cyklen står på den.

Men jeg vil da lige se lidt nærmere på den.

• #10   21. okt 2010 hej nu ved jeg jo ikke lige hvor højt du skal løfte og hvilken mc dog skriver du små 400 kg (okay ingen racer formoder jeg) men tjek lige denne side
    http://xtcommerce.motorradteile-bursig.de/index.php?cat=c22_Suzuki.html

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    okt 2010

#11   22. okt 2010 Den er til en gammel Harley.

Så jeg tror desværre ikke at dit forslag dur Kurt M. Men tak for dit bidrag.

Kommentér på:
Køb af mindre mc lift

Annonce