{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.977 visninger | Oprettet:

Køb af MC {{forumTopicSubject}}

Hej derude!

Jeg står og skal til at købe min første motorcykel indenfor nærmeste fremtid efter at have taget kortet sidste sommer.
Budget: ca. 30.000 kr.

Det SKAL være en fuldkåbe motorcykel, og ikke en adventure bike. Det er bare min stil smiley

Den kommer nok hovedsageligt til at blive brugt til at køre på landevejene om eftermiddagen, men nogle gange om året også en tur her over fra Djævleøen til Jylland og besøge familien.

Min kæreste glæder sig næsten lige så meget som mig så der bliver nok også en del passagerkørsel. Hun vejer dog kun 50 kg.

Fordi den skal bruges til så forskellige ting har jeg mest kig på sportstouring kategorien og dem jeg umiddelbart bedst kan lide er:

Yamaha YZF 600 (Thundercat)
Suzuki GSF 600 Bandit
Suzuki GSX 600/750 F (nok for gammeldags og kedelig ifølge rygterne på nettet)

Det burde være gode bud på en MC men nu kommer så spørgsmålene efter en (beklager) meget lang smøre.

Ville en Yamaha FZR 600 R 1995 være et godt bud i forhold til ovennævnte modeller eller er den for sporty til en nybegynder som mig?

og

Ville det være en bedre idé at købe en nyere årgang 250cc (f.eks. Kawa Ninja 250 eller CBR 250) fordi man så får mere moderne køreegenskaber og har mere mulighed for at udvikle sine evner hvis nu man en dag fik lyst til noget mere sporty, såsom R6 eller lignende?

Altså kort sagt, hvad synes i om Yamaha FZR 600 R eller de mindre 250 cc sportsmotorcykler i forhold til de andre modeller jeg overvejer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af MC
Kommentér på:
Køb af MC

Annonce