{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af mc.
  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 70
    #1   5. apr 2016 Købte selv en fra 2000 sidste år, og jeg er super glad for den. Den er let kørt og kan godt komme fra land i en fart, jeg har junior bag på, på mange af de ture jeg har kørt og køre og det spiller bare smiley en af fordelene ved den fra 2000 og frem er startspæren er fabriksmonteret. Det giver da lidt sikkerhed mht tyveri. Køb for pokker du bliver super glad for den smiley

  • #2   5. apr 2016 det du skal passe mest på ,er nok at du ike køber en af dem der er prissat for højt .

  • #3   5. apr 2016 Tilslutter mig Morten. Min fra 99 har dog også startspærre monteret, så det er vist standard på F4'erne.

    Lyt efter tikken fra motoren (ventiler/knastkædestrammer) og ellers det sædvanlige. Det er jo en ældre cykel, men en rimelig moderne konstruktion med lav vægt, justerbar affjedring, alustel og alt det hejs.

    Prismæssigt bør de vel kunne handles til 35k for et eksemplar i fornuftig stand.


  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #4   5. apr 2016 En super MC !! Uopslidelig hvis du passer på den.

    Bemærk at 1999-2000 er den almindelig kaburator F4
    Fra 2001 kom PGM FI modellen med sprøjt. De kan kendes på at der står "PGM FI" øverst på kåben. De er en smule dyrere end en alm. F4

    Jeg tror ikke at du får en F4 eller FI ned i 35k - men du kan da prøve smiley


  • Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

    Emner: 11 Svar: 278
    #5   5. apr 2016 ..og det er *forbløffende* at nogle forhandlere synes at du skal give 60k for en 16-17 år gammel model når du kan få en spritny for 110k

    http://www.123mc.dk/honda-cbr-600-f/mcid-116259


  • #6   5. apr 2016 Tjek min i min profil og skriv PB til mig hvis den har int.Den har fået lavet alle 'sygdommene' smiley
    Men ja man finder ikke en i god stand med lidt km til 35-40000kr.


  • #7   5. apr 2016 Har kun hørt godt om den. Men det er så modellen fra 2004 og op. Den med indsprøjtning.. Har læst i forskellige forums om folk der har kørt over 200.000 uden problemer. Om det passer er så en anden sag.

  • #8   5. apr 2016 Har kørt en f4 fra 99 kører pisse godt og dejlig nem at køre og trækker godt af en 600 smiley

  • #9   5. apr 2016 Du finder ikke en meget bedre MC i den klasse.

    Havde nok nappet en F4i med indsprøjtning frem for F4 med karburator.


  • #10   6. apr 2016 Super tak for hjælpen, ja dem jeg har set på ligger på de der omkring 40k men alt er vel til forhandling i dag, endnu en gang tak, jeg skriver igen når jeg holder i indkørslen med "dyret".

Kommentér på:
Køb af mc.

Annonce