{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af brugt mc, se efter hvad?
  • #1   8. nov 2010 Hej Thor. Jeg vil anbefale dig hvis det er første gang du skal se på mc om du kan gardere dig med en erfaren da han nemmere kan se faldgrupper. Ellers faldt ejg lige over en guide her du evt. kan kigger igennem: http://www.hasselbalch.dk/mc/mc_koeb_salg.aspx

Så kan du evt. skrive hvilken mc du skal kigge på så kan folk sige om der er nogle specielle ting ved den man skal være opmærksom. Ved der før har været nogen der har brugt den taktik.

Vh., Steffen

• #2   8. nov 2010 Tak det link kigger jeg lige gennem..

Det er denne jeg skal se på: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=86202

• #5   8. nov 2010 Det er min første, men det er nu ikk det mekaniske der skræmmer mig..
    En god rephåndbog og god tid, så må det kunne lade sig gøre.. smiley ellers er det jo ikke verdens dyreste maskine, så den må kunne sælges videre hvis jeg går kold i projektet.

• #6   8. nov 2010 det er mere med rust, eller er det normalt ikke et problem på mc?
    Ved jeg skal kigge bund og skærme på en bil, men hvor er det oftest galt på en mc hvis det er?

• #7   8. nov 2010 Rust kan forekomme mange steder, og kigger du på mc med stålstel, ex. visse CBR 600, som er en populær model, kan der naturligvis forekomme rust der. Af med et skjold og kig.

Jeg ville også kigge på selve motorblokken for at konstatere, om den bærer præg af at have kørt i salt og andet skidt, da det er et sted mange ofte ikke vasker ved alm. vask.

Skiver er en klassiker at tjekke, ikke nødvendigvis for rust, men for tykkelse.

Tjek desuden metalskjolde og bagsvinger for tegn på, om den har været i jorden.

Evt. tjek oliestanden. Kan give en indikation af, om den bruger olie.

Anvend desuden sund fornuft. smiley

• #8   8. nov 2010 Lars L: Tak det var rigtig brugbart.

• #9   8. nov 2010 Tjek også dæk og kæde, det er et sted man kan spare eller bruge mange penge, og det er ting som skal skiftes rimelig ofte ifht meget andet

Kommentér på:
Køb af brugt mc, se efter hvad?

Annonce