{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Rygskjold og støvle spg. {{forumTopicSubject}}

Hejsa


Har et Clover rygskjold og når jeg står op rammer det ned på halebenet. Er det normalt? mærker det self ikke når jeg sidder ned. http://motoduc.dk/picview.asp?pid=10&pictype=b. Har det der hedder L-R er normal af bygning og ca 1.82 høj. Måske jeg skal have det i M eller er det normalt det går lidt på når man står helt oprejst?

Købte også et par Sidi vertigo støvler. De er super dog en anelse for store. Bruger 43 i alm sko og 44 i løbesko, købte støvlen i 45 og den er lige et halvt nr for stort (burde jeg kunne mærke da jeg prøvede dem jaja) Ved i hvor man kan købe nogle gode såler? Noget med man kan få nogen med lidt hæl som skulle være godt til motorcykel støvler. Har købt en sål hos skoringen men den hjalp ik meget.

Sry for de dumme spørgsmål, er ny inde for gamet smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygskjold og støvle spg.
  • #1   22. nov 2010 Nå, linket virker ikke. Men der står str L går op til 1.95 og M til 1.80.

  • #2   22. nov 2010 Hvis rygskjoldet sidder så det beskytter halebenet, lyder det for mig rigtigt nok. Mere bekymrene er det vist det er så stort så det kan genere nakken under et styrt. Når du er almindelig af bygning burde du have størrelsen til en large. Jeg er 183 - men det er mest i kraft af lange ben, så jeg bruger Medium.

    Støvlerne - det er vist en ommer. Sæt dem til salg på markedet og køb nogle der passer.


  • #3   22. nov 2010 Såfremt du har en sportslig stilling på motorcyklen, så vil rygskjoldet ramme lænden når du står op ja.

    Angående støvler, jeg har også selv haft modellen i 45 og den var også et halvt nummer for stor til mig nede ved tæerne. Jeg brugte et par såler fra et par løbesko da de også ventilerede. Det fungerede upåklageligt og støvlerne sad til alle steder,


  • kristian n
    kristian n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 42
    #4   23. nov 2010 Ang støvler er det bare en fordel fordi den ekstra luft gør at du ikke fryser tæerne når du kører. Med for store støvler kan du bevæge tæerne og have varme sokker på. Med det sagt går jeg udfra at det er helårs eller vinterstøvler du har købt, siden du poster på dette tidsspunkt:-)


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #5   23. nov 2010 http://motoduc.dk/picview.asp?pid=10&pictype=b

    Man skulle bare lige fjerne punktummet. :o)


  • #6   23. nov 2010 Tak Sajmon smiley

    Men så passer mit rygskjold sikkert fint, undrerede mig bare over det gik imod når man stod op.

    Mht støvlerne så sidder de helt perfekt med to par strømper. Ved dog ikke om en ekstra strømpe går for en hel str så en 44 ville sidde perfekt. Ellers må jeg få en lidt større sål end den anden jeg har.

    Men mange tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
Rygskjold og støvle spg.

Annonce