1.491 visninger
|
Oprettet:
Er det til at køre? {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer at præsentere hondaen for lidt kørsel igen, er der nogle der stadig kører der kan oplyse om vejene er "klar" til en motorcykel. (så vidt jeg kan se er der ikke længere isglatte veje).
Jeg har holdt "Sæsonpause" fra midt december og til nu men den kan jo ikke holde stille i al evighed
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
Men det er en vel om man vasker den grundigt nok..
Ville blive hjemme i varmen
jun 2006
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 377
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Sidste vinter blev der også kørt trods temperaturen kom under -10 - det eneste der afholder mig er isglatte veje, lidt det jeg spørger ind til :o)
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Men det betyder ikke altid at de er isfrie også...
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Slet ingen der kører på sjælland nu ?
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
Her på lolland har det sneet meget i nat, og morgen frost.. men de store veje er fine nok
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Med lidt forsigtig kørsel og varme tanker skal det nok gå hehe
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Men må hellere komme op på hesten igen!
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
På offroaderen, ingen problemer, undtagen på vilavejene.. MEN man skal have øjnene med sig NOGLE steder, er der lige et par meter, med rent is midt på en vejbane, som er 2-4cm højte, og en 30 cm bredt.. DET er farligt. SÅ hold afstand, og nyd det!
Havde jeg ikke haft en vinter maskine, havde jeg kørt på min cbr i dette vejr!! (skal med rette siges, jeg har haft en 10 tilfælde i år, hvor foden har været i isen, og hjertet banket betragteligt hurtigere MEN det er jo en "billig" rus ;-D)
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Måske der kom flere.
:O)
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.410
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
25km tur retur i "normal" trafikfart uden problemer. Så med mindre vi pludselig får siberisk vintervejr så er MIN sæson startet igen :o)
jan 2011
Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 77
begyndende forårskuller.
man kan jo starte som dig med at køre noget batteri på cyklen.
snuppede også en tur i søndags for at teste .
også kort tur ca 30 km i forsvarligt tempo.
aug 2006
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 84
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Anakee 2 dæk er fine i regnvejr og på grus/vej men på is er de ikke meget værd
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
Efter at have kørt på 2takts vinter maskiner, hvor man bare vrider øret, var den da lidt livlig, med at lyse opad
Man bliver som et barn igen..
DESVÆRRE var turen for kort, kun ned til AAgesen, så den kan blive reppet efter en parkerings påkørsel
Er det til at køre?