524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

SKAT. Absolut ikke styr på det SKAT. Absolut ikke styr på det

Forresten lykkeds det ikke at betale afgift i dag, så må vente lidt endnu. ØV!!!
SKAT er godt nok en dårlig partner, der ikke det mindste har styr på en skid, kørte til Hillerød ( efter aftale med SKAT )
Men det er nedlagt siden 31/3.
Så den venlige dame henviste mig til Høje-traastrup, da jeg kom der op var der lukket for ekspedition ( pga. flytning ) men det var der ikke oplyst om på nettet eller deres tlf. Så ringede jeg og fik en medarbejder der sad i Høje-traastrup, hun sendte mig til Køge. Der kørte jeg så god troende ned, blot for at få at vide de ikke kunne komme i kontakt med skattecentert i Høje-traastrup, hvor sagen skal behandles pga. tek problemer. Så gik turen tilbage til N.sj så fik aldrig betalt.... Men tilgengæld kørte jeg ( i bilen ) 250 km helt unødvendigt.
Det sq for meget! Så på Torsdag starter vi forfra.... så der forhåbenligt plader på fredag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKAT. Absolut ikke styr på det
  • #1   1. maj 2006 arghh hvor bittert! De burde bøde for det!

• #2   1. maj 2006 Synes det er en typisk SKAT historie. Det er ikke det eneste de ikke har styr på. Har slev mange eksempler hvor de heller ikke kan hjælpe med hvad man skal indberette til dem eller ej. Der er for dårligt og iøvrigt en helt anden historie.

• #3   1. maj 2006 Hold da kæft hvor langt ude. Jah vi får Sq noget ud af vores skattepenge. Syns fanme da godt nok det er noget af det vildeste jeg har hørt et stykke tid. Håber du får bedre held næste gang, ellers må du jo lspørge om, nu hvor du alligevel er der, om du ikke kan trække noget kørsel fra.................. ;o)

• #4   1. maj 2006 Så må du jo sende dem en bon. De kan ikke både tage folks tid og penge på den måde. Hvis det var en håndværker havde de fået en bon på stedet.

• #5   1. maj 2006 Aaarg!
    Hader sådan noget...
    Var hjemme hele dagen idag og ventede på en pakke fra Louis.
    Men det forbandede dovne bøsse postbud gad ikke gå de 10 ekstra skridt til min ringklokke.
    Og smed istedet en seddel i postkassen at pakken kan hentes i morgen efter 10 på posthuset....

På sedlen stod at jeg ikke havde været at træffe.....kl 1330...på det tidspunkt var vi 2 mennesker hjemme?
    Jeg for ud og ringede løs med ringklokken og den virkede og kunne høres i hele huset....
    Så jeg ringede og brokkede og forhørte mig om det ikke var meningen at sårn en doven hund skulle forsøge at aflevere pakken. Til ingen hverkens nytte ud over belastning af min tlf-regning..

• #6   1. maj 2006 Udgifterne kan vel trækkes fra i SKAT... smiley

• #7   2. maj 2006 Jeg tror jeg har sluppet rimligt smertefrit igennem. Jeg besluttede mig for at få afgiften betalt i sidste uge.

Tog til vejerboden fredag kl 9, fredag kl 9,40 syn, told og skat kl 1200, og motorkontoret kl 1320, så var der plader på cyklen.

Alt i alt rimeligt smertefrit, men utroligt at man skal kører til flere forskellige kontorer for at få plader på.

• #8   2. maj 2006 Jeg har så ventet 4 1/2 uge på at få papirer tilbage derinde fra... Skide skod når man bare vil ud og køre..

Kommentér på:
SKAT. Absolut ikke styr på det

Annonce