SKAT. Absolut ikke styr på det SKAT. Absolut ikke styr på det
Forresten lykkeds det ikke at betale afgift i dag, så må vente lidt endnu. ØV!!!
SKAT er godt nok en dårlig partner, der ikke det mindste har styr på en skid, kørte til Hillerød ( efter aftale med SKAT )
Men det er nedlagt siden 31/3.
Så den venlige dame henviste mig til Høje-traastrup, da jeg kom der op var der lukket for ekspedition ( pga. flytning ) men det var der ikke oplyst om på nettet eller deres tlf. Så ringede jeg og fik en medarbejder der sad i Høje-traastrup, hun sendte mig til Køge. Der kørte jeg så god troende ned, blot for at få at vide de ikke kunne komme i kontakt med skattecentert i Høje-traastrup, hvor sagen skal behandles pga. tek problemer. Så gik turen tilbage til N.sj så fik aldrig betalt.... Men tilgengæld kørte jeg ( i bilen ) 250 km helt unødvendigt.
Det sq for meget! Så på Torsdag starter vi forfra.... så der forhåbenligt plader på fredag.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.489
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 517
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Hader sådan noget...
Var hjemme hele dagen idag og ventede på en pakke fra Louis.
Men det forbandede dovne bøsse postbud gad ikke gå de 10 ekstra skridt til min ringklokke.
Og smed istedet en seddel i postkassen at pakken kan hentes i morgen efter 10 på posthuset....
På sedlen stod at jeg ikke havde været at træffe.....kl 1330...på det tidspunkt var vi 2 mennesker hjemme?
Jeg for ud og ringede løs med ringklokken og den virkede og kunne høres i hele huset....
Så jeg ringede og brokkede og forhørte mig om det ikke var meningen at sårn en doven hund skulle forsøge at aflevere pakken. Til ingen hverkens nytte ud over belastning af min tlf-regning..
feb 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 96
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 17
Tog til vejerboden fredag kl 9, fredag kl 9,40 syn, told og skat kl 1200, og motorkontoret kl 1320, så var der plader på cyklen.
Alt i alt rimeligt smertefrit, men utroligt at man skal kører til flere forskellige kontorer for at få plader på.
feb 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 15
SKAT. Absolut ikke styr på det