1.937 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ridser i carbon - Klarlak? Ridser i carbon - Klarlak?

Hey, efter et styrt sidste år der fik min remus carbon potte smagt asfalt = massere af ridser..

Dog er ridserne usynlige så snart potten er våd.. derfor tænkte jeg om man kan bruge noget klarlak eller noget andet man smører på der hærder??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridser i carbon - Klarlak?
  • #1   26. jan 2011 Jeg ville bruge sådan noget top coat. Så gir du den et lag af det, også sliber det helt blank, så kan du enten polerer top coat'en eller give det klarlak. Bare være opmærksom på det skulle kunne klarer høje temperaturer

• #2   26. jan 2011 hej nu er jeg ikke mc mand normalt så jeg ved ikk hvor varm sådan en fætter bliver med normale biludstødninger især dem i carbon bliver ikk varmere end det lak man kan købe i eks. thansen kan klare

• #3   26. jan 2011 Brug silicone spray, det virker smiley

• #4   26. jan 2011 Hvis ridserne ikke er gået igennem lakken og ned i carbonen, kan du sikkert polere den op igen med en car polish og en polermaskine. Pas på med silicone hvis du vil lakere med lak senere.

• #5   26. jan 2011 Hvis det ikke er igennem top coaten så kan du slibe ridserne væk med fin sandpapir, så vådslibe og derefter polere... du kan ikke polere direkte i ridserne hvis de er dybe...

• #6   27. jan 2011 Rasmus A, min potte selv efter 6 timers non-stop kørsel er aldrig blevet varmere end jeg har kunnet sætte min tunge på den...

Så en lak fra t-hansen? har du nogen idé om hvad den ville hedde sådan en?

.Ortega.
    Fint sandpapir, vådslib og så en gang lak?

Kommentér på:
Ridser i carbon - Klarlak?

Annonce