1.835 visninger
|
Oprettet:
Hvilken hjelm kører du med? {{forumTopicSubject}}
Simpelt.
Hvilken hjelm kører du med, og hvorfor har du valgt netop den hjelm?
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 240
vil måske kigge på en hjc næste gang.
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
bedste pasform og tyngdepunkt til min knop
mar 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 231
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 77
Og det bliver Shoei igen, det er det mærke der sidder bedst på mit store hoved..
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 391
jan 2009
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 117
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
Dog vil jeg bestemt ikke sige at den er støgsvag, mere tværtimod.
Jeg har tidligere haft en AGV som jeg også var super tilfreds med. Men da jeg skulle have ny, bestemte jeg mig for at få en hjelm som virkelig passede godt.
Altid gå efter pasformen først!
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 65
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
du kan da prøve min hjelm hvis du har lyst, det er jo snart tid til mc igen
så kan du da bare tage en tur med den..
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 65
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
Så kan du da også få en tur på sv1000 hvis du har lyst.. I kan altid kigge ud forbi hvis i har lyst
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
Jeg har også Schuberth S1 Pro hjelmen, men jeg er aldrig blevet gode venner med den.
MX kører jeg med Biltema til 449,- kr. Valgt pga pasform og pris.
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 500
Passer mig bedre en Shoei, mindre støj, standart med en masse ting der er ekstra udstyr i Shoei og billigere.
Sikkerheden er også i top, har smadre flere af begge slags.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 97
Har prøvet AGV og Shoei - men pasformen var ikke helt i skabet.
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 65
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
Din far / mor ved jo hvor vi bor
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Schubert S1. Valgt pga sikkerhed, dugfri, solbriller og støjsvag
Og her en Schubert S1 pro. Valgt pga sikkerhed, lidt større solbriller, dugfri ( Pinlock ), bedre udluftning lækkert når det er meget varmt og støjsvag
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 519
Sikkerhed, pasform, støjsvag, solbrille.
Og så kommer der bare ingen blæst ind i den hjelm overhovedet
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 35 MC-er: 16 Emner: 15 Svar: 321
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 295
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 40
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.165
maj 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 174
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 695
men den nye bliver en Bell,hvis den er lige så fed ,som den ser ud til.
demo vidio:
(link fjernet)
Roland Sand er genial.imo
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Jeg vælger samme hjelm igen uden tvivl
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 776
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.020
Fordi: Den passer perfekt til min knold og kvalitet, sikkerhed og pris hænger rigtig godt sammen her..
Og så er der ikk så mange der kører med Shark herhjemme..
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 695
Bell carbon rsd speed freak
http://www.google.com/images?q=bell+star+carbon+rsd+speed+freak&hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&rlz=1I7SVEC&prmd=ivns&source=lnms&tbs=isch:1&ei=Ec5HTaa1E4qDOovJkOkE&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAsQ_AUoAQ&biw=1250&bih=577
den ser fed ud
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 72 Svar: 149
sep 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 5 Emner: 7 Svar: 134
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
nov 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 219
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 1.219
Skal dog ha' en ny hjelm her til foråret, da jeg desværre kom til at tabe den ..
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 178
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 67 Svar: 1.219
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 11 Svar: 251
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 609
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 777
Let hjelm
Temmelig støjsvag
indbygget solbrille (som virker)
lækker pasform
Hvid med fedt mønster
Du kan lige ane den hvis du kigger billeder under min profil
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 822
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 354
Super pasform og indvendig kvalitet.
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 822
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 87
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Lækker hjelm til en ok pris.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11569
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
Har tidligere kørt med shoie xr serien, men HJC hq-1 sidder bare det bedre...
Mirza: Nej selv om HJC er verdens største hjelm producent er de desværre ret ukendte i DK...
/ Bülow...
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
maj 2008
Følger: 12 Svar: 1
Hvilken hjelm kører du med?