483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

therkild s
therkild s
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18

valg af mc valg af mc

nu er jeg blevet lidt vild med en offroader, fordi at det er billig og jeg har ikke mere end 4 km på arbejde og det er der den skal bruges og til få ture på 10-15 km
Men så er spørgsmålet er der ret meget forskel på en Yamaha DT 125 og DT 175.
og om i mener det er en fin maskine til det brug.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af mc
  • #1   5. feb 2011 De er fine til formålet. Gå efter 125'eren, den er noget stærkere

• #2   5. feb 2011 Det kommer godt nok an på modellen, den alm 125 er langt fra så stærk som 175'ern. du skal have R modellen.

• #3   5. feb 2011 Der er ikke et ord om budget i din tråd, MEN du vil få noget mere anvendelig mc ved at kigge efter en XT350 eller evt. Hondas XL 350'er. De to modeller du nævner er ja fine til en enkelt bette tur, men i dagligdagen til en bare lidt længere landevejstur tror jeg yderst hurtigt du blivet trætte af dem. Der er godtnok ikke meget saft eller kræft i modellerne - så prøv i det mindste lige et par forskellige.

• #4   5. feb 2011 De er fine og rigtig billige - men som nævnt, hvis du har lidt mere kroner at gøre godt med så er en xl´er bedre.

• #5   5. feb 2011 havde engang en dt 175. Deb solgte jeg efter at have kørt 40 km hjem på den. 2 takt er efter min mening kun til ofroad. få en 4 takter. Som Jan også skriver, så tror jeg også at du hurtigt bliver træt af sådan en, også selvom du ikke skal køre længre.
    men det er jo selvfølgelig en smag sag, der er jo folk som er glad for sådan en maskine.

Kommentér på:
valg af mc

Annonce