{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ud og kigge på ducati i morg'n
  • #1   6. feb 2011 på min DUCATI 996 dengang, fik jeg skiftet for+bag dæk, kæde+tandhjul, indstillet ventiler, skiftet remme, olie+filter skift, og alle væsker, bremse + koblings væsker blev skiftet, nye bremser foran.. det gav jeg 16000 for ved ducati i tyskland

  • #2   6. feb 2011 Ducati er en af de fedeste mc´er. Design, lyd og køreegenskaber findes ikke meget bedre.
    Men hvis du er meget større end 175-180 cm så begynder det at knibe med at krølle sig nok sammen til at få en behagelig kørestil på en 750.
    Hvis remmene ikke er skiftet inden for intervallet,(mener det er km.15000 eller 2 år) så husk at sige til sælger, inden du prøvekører, at det er hans ansvar hvis der sker noget med motoren.
    Husk en Ducati motor skruer man kun selv i hvis man er dygtig med poterne.


  • #3   6. feb 2011 Du har allerede fået mange svar fra folk som ikke har andet end gæt og vandrehistorier at byde ind med.
    En 750 SS er 2 ventilet og i det hele taget ufattelig simpel at skrue på, ikke 4V som Claus's 996. Der er det en noget anden sag.

    Hvis du ikke selv kan/vil skrue og kører på værksted så regn med servicepriser der matcher en Japaner, reservedelene ligeså.
    Remmene kan skiftes på 30 min, ventiljustering omkring 3 timer.
    Hvis du kommer forbi Slagelse skal jeg gladeligt vise dig hvordan du skifter remmene.

    Ang. købet så skru ventildækslerne af og kik på forkromningen af vippearm + knast, det er den eneste reele fejl på modellen. Derudover så generel stand som på alle motorcykler.


  • #4   6. feb 2011 Vandrehistorier....hmmm, det er vel ikke forkert at antyde at intervallet for remme er km. 15000, og at motoren kan springe i luften hvis de ikke er i orden. Og hvis det tager 3 timer at justerer ventiler så kan man vel også sige at det kræver nogen insigt i mekanik at kunne det.
    Så konklutionen er vel ,at det stadig ikke er for uøvede at skrue i en Ducati.
    Jeg har da fuld respekt for dine evner hvis du kan gøre det, men jeg gætter også på at du ikke er nybegynder i Ducati.
    Mit indlæg var ikke for at svine Ducati til eller skræmme en mulig køber væk fra en herlig mc.


  • #5   6. feb 2011 Stil evt. samme spørgsmål på www.Ducati.dk hvor der er en enorm viden om de forskellige modellers fordele og ulemper

    /Allan


  • #6   6. feb 2011 Så er du sikker på at få et entydig svar smiley

  • #7   7. feb 2011 Nåh nu har jeg været ude og kigge på den. Og man må sige at ducati sælger jo nærmest sig selv, jeg har ikke købt den endnu. Men min holdning har ændret sig til at jeg nok burde:)

  • #8   7. feb 2011 Dit liv bliver meget sjovere, og du bliver fedt kørende smiley

  • #9   7. feb 2011 Hahaha - der er en Jedi i alle Ducs.

    De bruger kraften og man tvinges til at købe dem smiley

    Har selv været udsat for dette Jedi-trick da jeg købte min.


Kommentér på:
ud og kigge på ducati i morg'n

Annonce