{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ud og kigge på V-strom 650
  • #1   30. jan 2012 Det står på skiverne ...

  • #2   30. jan 2012 Sagde ham der kom fra Skive....:-)

  • #3   30. jan 2012 modtaget =) ellers andet ?

  • #4   30. jan 2012 V-Strom'en har ingen kendte svagheder. Er den ellers vedligeholdt efter bogen, burde der ikke være noget at komme efter.

  • #5   30. jan 2012 Hej Jesper

    Jeg har selv en V-strom fra år 2005.. Det er en super lækker maskine jeg er rigtig glad for.

    Så vidt jeg ved er 2005 modellen med sprøjt, men hvis også uden ABS. Motoren er gennemprøvet, har et acceptabelt benzinforbrug, perfekt kørestilling og man kan købe ALT i udstyr til dem.

    Men det eneste jeg vil være opmærksom på er km standen, hvis den er tæt på 24.000 km. (eller 48.000 km) For ved 24.000 km skal den have et større eftersyn hvor ventilerne bla. skal kontrolleres.

    Jeg kan ikke lige huske hvad jeg betalte for mit service, men mindes da det var en 3000-5000 kr for (ventilkontrol, nyt kølervæske, olie, filter, osv.).

    Men hey, når man spiller skak, så koster det bønder smiley

    Jeg er super glad for min V-strom og vil varmt anbefale den til alle.

    /Alex
    ps. vedr. bremseskiverne, så står målene på skiverne


  • #6   30. jan 2012 Alex: Tak for info =)

  • #7   30. jan 2012 Kan ikke tilføje noget, men kan kun skrive under på Alex´s kommentar om at du ikke går galt i byen med en V-Strom smiley

    Så vidt jeg husker, så kom ABS først på maskinerne i 2007.

    Jeg var i Frankfurt på weekend tur sidste år - non stop - og var overhoved ikke træt nogen steder, andet end af motorvej smiley

    Pøj pøj med maskinen smiley

    /Brian C.


  • #8   30. jan 2012 har lige solgt min drømme maskine(v-max) fordi den bare ikke passede til min behov.

    Har brug for en pendler maskine som kører langt på lliteren, god på motorvej og billigt i forsikring.

    Jeg glæder mig rimelig meget til v-stromen selvom det ikke er drømmen =)


  • #9   30. jan 2012 Øøh.. man skal ikke vælge den perfekte cykel fra, fordi den skal have et service eftersyn smiley
    Det skal den jo før eller siden, og cyklen bliver hverken bedre eller ringere af at have været til service.
    Det er da dejligt belejligt, hvis sælger har ofret de få lapper på eftersynet inden salget - men er det den rigtige MC, model, farve osv...så køb!

    Den er utrolig driftsikker, så du kan næsten ikke komme galt af sted med sådan en smiley


Kommentér på:
ud og kigge på V-strom 650

Annonce